fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו חזרה לחייך

אחרי 9 משחקים ללא ניצחון, רשמה הפועל עכו במחזור האחרון ניצחון חלק על הפועל רמת השרון, 0:3. הופעת בכורה מוצלחת לחלוץ הרכש החדש רווה אסייג, שהבקיע את השער הראשון
השמחה חזרה. שחקני הפועל עכו חוגגים את הניצחון על רמת השרון צילום: אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

אחרי 9 משחקי ליגה ללא ניצחון, בהפועל עכו יכולים סוף סוף לחייך. במחזור האחרון אירחה הקבוצה את הפועל רמת השרון ובזכות ניצחון חלק, 0:3, נקטע רצף מאכזב שקירב אותה לחלק התחתון בטבלה.

פתיחת המשחק היית שקולה, אבל עד מהרה שחקני עכו השתלטו על מרכז המגרש והחלו לסכן את שער הקבוצה היריבה. בדקה ה-21 רשם חלוץ הרכש החדש רווה אסייג (21) בכורה חלומית. אסייג קיבל כדור עומק מקרים אבו בקר, ניער מעליו את הבלם של רמת השרון, ומתוך הרחבה ומות השוער שיצא לקראתו, גלגל לפינה ופנימה, 0:1 לעכו. שער היתרון החדיר בעכו יותר ביטחון והיא המשיכה במגמה התקפית. בדקה ה-40 זה השתלם לה. ג'פרי ניסמבאום החדיר כדור ברחבה לקרים אבו בקר, שבעט כדור שפגע בבלם רמת השרון ומשם חדר לרשת, 0:2. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, ובדקה ה-57 ביססה הפועל עכו את יתרונה. אדם אליו הגביה כדור מאגף ימין וקרים אבו בקר הקדים את ההגנה האורחת ומקרוב דחק פנימה, 0:3.

הניצחון העלה את הפועל עכו למקום השביעי (זמנית לפחות, עד השלמת שאר משחקי המחזור) והחזיר אותה לתמונת הפלייאוף העליון.

המאמן מסאי דגו: "פגשנו קבוצה שבמחזור שעבר ניצחה את הקבוצה שבמקום הראשון, וידענו שמצפה לנו משחק קשה. מהשנייה הראשונה של המשחק הפעלנו עליהם לחץ. עשינו משחק אדיר ומגיע שאפו לכל השחקנים. הגענו להמון מצבים והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. אני מקווה שהתקופה הלא פשוטה שעברנו כבר מאחורינו וחשוב שנדע לשמור על יציבות ולנצח גם במשחקים הבאים. אגב, גם במשחקים קודמים שיחקנו טוב, אבל היה לנו קושי בלתרגם את זה לשערים. צירפנו השבע את רווה אסייג שכבר בהופעה הראשונה כבש שער יפה. זה בדיוק השחקן שהיה חסר לנו, מישהו שישחק בשפיץ וינצל הזדמנויות כדי לכבוש שערים. רווה הוא שחקן שעקבתי אחריו הרבה זמן ואני שמח שהוא אצלנו. אני בטוח שהוא עוד יעזור לנו הרבה בהמשך".

עוד לפני המשחק, כינסה מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר את השחקנים בחדר ההלבשה והבהירה להם את חשיבות המשחק נגד רמת השרון. "אני רוצה שתעלו מהרגע הראשון על הדשא, תילחמו, תתנו את כל מה שיש לכם ותנצחו", אמרה בן נשר, "אני מבקשת מכם את זה בנימה אישית. חשוב לי מאוד שננצח ואני בטוחה שתעשו את זה".

הקשר דניאל שורצבוים, שהגיע לקבוצה לפני כחודש וחצי, שוחרר וחתם בשורות הפועל כפר סבא.

במחזור הקרוב מצפה להפועל עכו משחק חוץ קשה כשהיא תתארח אצל מוליכת הטבלה, מ. ס. כפר קאסם (יום שישי, 11 בפברואר, שעה 15:00).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות