fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: המהפך של הפועל עכו

הפועל עכו כבר פיגרה, 2:0, במפגשה הביתי נגד מכבי יפו, אבל מחצית שנייה גדולה הובילה למהפך בתוצאה, 2:4. וגם: הכירו את הספונסר החדש של הקבוצה
מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, מוקירה תודה לספונסר החדש של הקבוצה, עמאד טאהא צילום: אבי צרפתי

לאומית 

הפועל עכו רשמה ניצחון בית גדול על מכבי קביליו יפו, 2:4, בתום משחק הפכפך ודרמטי.

המשחק התאפיין בשתי מחציות שונות לגמרי. במחצית הראשונה הפגינה עכו חולשה בכל מערכי הקבוצה. ההגנה הייתה חדירה, הקישור לא תפקד וההתקפה כמעט ולא הייתה קיימת. האורחים מיפו שלטו במגרש ובקצב ובדקה ה-20 תרגמו את יתרונם בשדה לכיבוש השער הראשון. בדקה ה-30 הכפילה יפו את יתרונה ל-0:2, ועכו נראתה אבודה וחסרת ביטחון. רגע לפני ההפסקה, שיגר זאהי אחמד כדור נהדר מ-17 מ' לבין חיבורי הקורות, צימק ל-2:1, והחייה עבור עכו את המשחק. עם פתיחת המחצית השנייה ביצע המאמן העכואי אלון זיו שינוי מתבקש כשהחליף לא פחות משלושה שחקנים: גיא אביב, איהאם שחאדה והחלוץ החדש ג'ורדן פושה נכנסו במקום איאד חאג', כארם ארשיד ואינן גונזלס. הכוחות במגרש התאזנו ועכו החלה להפגין יותר ביטחון. בדקה ה-65, ניצב גיתי סופר בתוך הרחבה ובעט כדור שפגע בידו של שחקן הגנה יפואי. השחקן האורח הורחק ורווה אסייג, בעט את הפנדל פנימה, 2:2. עכו הרגישה שהיא יכולה להשלים מהפך והמשיכה בלחץ על השער היפואי. בדקה ה-72 המהפך הושלם. גאי אביב חדר לרחבה ומסר לג'ורדן פושה שמקרוב בעט את הכדור פנימה, 2:3 לעכו. מרגע זה יפו נעלמה ועכו לא רק שהשתלטה על המשחק אלא גם הגיעה שוב ושוב להזדמנויות כיבוש. החתימה הסופית על התוצאה הגיעה עמוק בתוספת הזמן. יונתן טפר שלח כדור עונשין חופשי מאגף שמאל ואמיר ריאן, שנכנס כמחליף דקות ספורות קודם לכן, השתחל בין ההגנה האורחת והחליק בראשו את הכדור לפינה ופנימה, 2:4 ענק.

המאמן אלון זיו, סיכם בסיום: "במחצית הראשונה לא הופענו. שיחקנו גרוע וכל הזמן שברתי את הראש את מי אני מוציא ואיזה חילופים אני עושה כדי לעשות שינוי. לשמחתי, השער של זאהי אחמד בדקה ה-45 הציל לנו את המשחק. בהפסקה, שטפתי את השחקנים ואמרתי להם שמעבר לטקטיקה יש גם דברים אחרים כמו לב ונשמה. אני שמח שבמחצית השנייה הראנו שיש לנו את זה, התאפסנו על עצמנו והמשחק השתנה לטובתנו. אני שמח על הניצחון שיוסיף לנו המון ביטחון להמשך".

בעקבות הניצחון התקדמה הפועל עכו למקום השמיני בטבלה.

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד הפועל רמת השרון (יום שישי, 30 בספטמבר, שעה 16:00).

הבלם ג'ורג' דיבה, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים ועבר להפועל ת"א, חזר לקדנציה שנייה בהפועל עכו.

 

הפועל עכו מצאה ספונסר

לפני המשחק קיימה הפועל עכו טקס הוקרה למאמץ החדש של הקבוצה: עמאד טאהא, הבעלים של קבוצת הנדל"ן אי.אם.טי.

מדובר על חברה שתחל בקרוב בבניית 250 יחידות דיור בשכונת שערי עכו החדשה.

טאהא: "החלטנו על שיתוף פעולה עם הפועל עכו מתוך ראיית עולם וערכי מצוינות משותפים, תוך קידום הקהילה המקומית וחיזוק פעילות הספורט בעיר".

מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר הודתה לטאהא והעניקה לו את חולצת המועדון כשהיא ממוסגרת.

תמורת האימוץ לעונה הקרובה תשלם החברה להפועל עכו סכום שמוערך בכ-100 אלף שקלים.

במהלך השבוע השתתפו שחקני הקבוצה במיזם חברתי חשוב יחד עם עמותת פתחון לב, כשהעניקו חבילות מזון למשפחות נזקקות.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות