fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: אלון זיו מונה למאמן הפועל עכו

המאמן אלון זיו חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה, אחרי שהקודמת הסתיימה בפיטורים. בשנתיים האחרונות אימן בהצלחה את קבוצת הנוער של הפועל עירוני קריית שמונה מליגת העל לנוער
חוזר לקדנציה שנייה. המאמן אלון זיו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו החתימה את אלון זיו כמאמנה לעונה הקרובה. זיו, שאימן בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער של הפועל עירוני קריית שמונה מליגת העל לנוער, חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה העכואית.

זיו אימן את הפועל עכו לפני שלוש שנים, אך באמצע העונה סיים את תפקידו אחרי שהקבוצה נקלעה לתקופה לא טובה והתדרדרה למאבקי תחתית. כעת, הוא חוזר שוב לאימון קבוצת בוגרים בתקווה שהקדנציה הנוכחית תהיה מוצלחת יותר.

זיו: "אני שמח ונרגש לחזור להפועל עכו. יש בי מוטיבציה גבוהה להוביל את הקבוצה קדימה ואני מאמין שיחד עם שותפיי לדרך, תהיה לנו עונה טובה. נבנה בקפידה את הסגל בציפייה שתהיה פה קבוצה טובה ואיכותית. נציב יעדים ונפעל כדי לממשם. יש בהפועל עכו קהל אוהדים גדול ואני קורא לו לחזור ליציעים, להיות שותפים לדרך החדשה ולתמוך בשחקנים שיגיעו לכל משחק במחויבות מלאה".

זיו מחליף בתפקיד את המאמן תומר קשטן, שאומנם הגיע בשלהי העונה והציל את הקבוצה מירידת ליגה, אבל בהסכמה משותפת הוחלט כי הוא לא ימשיך לעונה נוספת.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות