fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו קיבלה יריבה אטרקטיבית מליגת העל בשלב הבא בגביע המדינה

הפועל עכו הוגרלה לארח בביתה את בית"ר ירושלים. טרם נקבע מועד למפגש אך הוא צפוי להתקיים באמצע ינואר. מאמן הפועל עכו אלי כהן: "כמי שכבר הוביל בעבר קבוצה מהליגה השנייה לזכייה גביע המדינה, רק מוכיח שלגביע חוקים משלו והכל יכול להיות"
מאמן הפועל עכו, אלי כהן | צילום: אדריאן הרבשטיין

 

פעם אחת הוא כבר עשה את זה בגביע. מאמן הפועל עכו אלי כהן | צילום: אדריאן הרבשטיין 

גביע המדינה

אחרי שעברה בשלום את הסיבוב הראשון בגביע המדינה עם ניצחון חוץ על הפועל בועיינה מליגה א' (0:2), זכתה הפועל עכו ליריבה אטרקטיבית בסיבוב הבא: בית"ר ירושלים. המשחק ייערך בעכו, וטרם נקבע מועד מדויק למפגש המסקרן. משחקי גביע המדינה יתקיימו באמצע ינואר.

מאמן הפועל עכו אלי כהן, התייחס ליריבה הבאה בגביע המדינה כשאמר: "הגרלה קשה מול יריבה שבכל פרמטר עדיפה עלינו, אבל מה שיפה בגביע המדינה זה שבשלב הזה מדובר במשחק אחד שבו הכל יכול לקרות. נעשה את ההכנות הנדרשות כדי להגיע למשחק בשיא המוכנות ונשתדל לעשות את הטוב ביותר כדי להפתיע ולנצח. כמאמן שכבר זכה בעבר בגביע המדינה עם הפועל רמת גן, קבוצה שהייתה אז בליגה השנייה, אני מאמין במושג שלגביע חוקים משלו, והזכייה שלי בגביע המדינה עם הפועל רמת גן, קבוצה שהייתה אנדרדוג לאורך כל הדרך, רק מוכיחה שלא מדובר בקלישאה".

קפטן הקבוצה, השוער אופק אנטמן, התייחס גם הוא למשחק נגד בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה ואמר: "אנחנו נרגשים מהיריבה שקיבלנו. תמיד כיף לשחק נגד קבוצות גדולות, וזאת הזדמנות עבורנו, השחקנים, להוכיח את יכולתנו. כמובן שהולך להיות משחק קשה, אבל בגביע, וזה כבר הוכח לא פעם בעבר, הכל יכול להיות. נגיע מוכנים ונעשה את הכל כדי להביא כבוד ונחת למועדון, לאוהדים ולעיר".

 

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות