fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו פתחה את הליגה בתוצאה מוכרת

הפועל עכו, מלכת התיקו בליגה הלאומית בשתי העונות האחרונות, פתחה את הליגה בתיקו ביתי נגד הפועל רמת גן, 1:1. רז טוויזר העלה את עכו ליתרון, אך שער דרמטי בתוספת הזמן, קבע שוויון. המאמן אלי כהן: "מצד אחד מאוכזב מאוד, מצד שני, מצדיע לשחקנים"
פתח את העונה בשער בכורה. רז טוויזר מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו הייתה קרובה מאוד לפתוח את הליגה עם ניצחון, אך שער שספגה ממש בשניות הסיום של המפגש הביתי נגד הפועל רמת גן, קבע שוויון, 1:1.

הפועל עכו המתחדשת הפתיעה לטובה, אבל עדיין חסר לה מחץ בהתקפה, שיכריע עבורה משחקים.

הפועל עכו של המאמן אלי כהן היא קבוצה טקטית, ממושמעת, לוחמת, צעירה ונמרצת, אבל אם לא יימצא פתרון לחלק הקדמי שלה, צפויה לה עוד עונת הישרדות.

השוער אופק אנטמן, בכמה הצלות מדהימות, היה מצוין. החיסרון שבלט בחלק האחורי הוא בעמדת הבלם האחורי. בן בנימין, שהחליף את גל בראל, חסר את הכוח הפיזי ואת הניסיון של בראל. הוא גם נראה מעט הססן ולוקה במשחק הראש ובטכניקה. דווקא עלי כיאל, הרכש החדש ממכבי צור שלום, הפתיע לטובה. בכלל, הפועל עכו עלתה למשחק הבית הראשון של העונה עם מערך הגנתי מעובה של 8 שחקנים! שוער, שלושה בלמים, שני מגינים ושני קשרים דפנסיביים. ערן ביטון הפעלתן הוא למעשה הקשר ההתקפי היחיד. בחוד יש את רז טוויזר שממשיך במגמת השתפרות וגל קטעבי, חלוץ שבחמש העונות האחרונות כבש שער אחד בלבד. למרות הסטטיסטיקה העגומה, בעכו דווקא מרוצים מקעטבי.

הפועל עכו פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות מהיריבה וכבר בדקה ה-16 איימה לראשונה על שער האורחים. זה התחיל בבעיטת שוער ארוכה של אנטמן, קעטבי החליק בראשו לאחור וטוויזר, מתוך הרחבה הקפיץ מעל השוער כדור שניתז בקורה ומשם הורחק. בדקה ה-43, חנכה עכו את מאזן השערים שלה לעונה כשערן ביטון בישל לטוויזר, שהיתל בשומרו ומ-20 מ' בעט כדור חד ומדוייק לפינה ופנימה, 0:1 לעכו.

במחצית השנייה עכו מיעטה לתקוף ובעיקר התגוננה. חמש דקות בתוספת הזמן היא גם נענשה. כדור חופשי שהוגבה לרחבה, מצא ראש של שחקן רמת גני שמקרוב נגח לרשת, 1:1, וקבע את תוצאת המשחק.

המאמן אלי כהן: "אני מאוד מאוכזב שבא לי לבכות. נתנו משחק לחימה אדיר ובסוף, ממצב נייח, ספגנו שער שטותי. בנינו פה קבוצה חדשה, צעירה וכישרונית, בתקציב הכי נמוך בליגה. למרות האכזבה מהתוצאה, אני חושב שמגיע קרדיט לשחקנים על המאמץ הגדול שהם השקיעו במשחק. יש לנו עוד מקום להשתפר, ואני גם מקווה שנתחזק".

החלוץ רז טוויזר, שהתכבד בשער הראשון של העונה, סיכם: "לספוג שער בדקה קריטית זה מתסכל ומאכזב, אבל אנחנו חייבים להרים את עצמנו ולהמשיך הלאה. אנחנו קבוצה צעירה, נלמד מהטעויות ונתקן במשחקים הבאים. יש פה קבוצה לוחמת שמסוגלת לתת יותר ואני בטוח בהמשך גם ניתן יותר".

הבלם עלי כיאל, שרשם הופעת בכורה בליגה הלאומית, אמר בסיום: "אני מודה למאמן אלי כהן, שנתן לי את הביטחון בטבילה הראשונה שלי בליגה הלאומית. קיבלו אותי בחום ואהבה ואני מרגיש פה כמו במשפחה. היינו קרובים לניצחון, אבל לצערי פספסנו ברגע האחרון וממש חבל אנחנו עובדים קשה באימונים ואני מאמין שעוד נשתפר וננצח משחקים".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות