fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו עצרה את מוליכת הטבלה

הפועל עכו התאוששה מהר מהתבוסה הקשה במחזור הקודם להפועל ירושלים (5:0) וסיימה את משחק החוץ שלה נגד הפועל נוף הגליל בתיקו, 0:0. השוער וקפטן הקבוצה אופק אנטמן: "הוכחנו בפן המנטלי שנותרנו קבוצה חזקה"
שמר על שער נקי. שוער הפועל עכו אופק אנטמן צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

ארבעה ימים אחרי התבוסה הקשה שספגה בביתה מהפועל ירושלים (5:0), התאוששה הפועל עכו והשיגה נקודה יקרה דווקא מול מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל. על המשחק עצמו, שהסתיים בתיקו ללא שערים, אין מה להרחיב ומבחינתה של עכו היא הוכיחה כי ההפסד במחזור הקודם להפועל ירושלים כבר מאחוריה.

המאמן אלי כהן, סיכם בסיום: "המחצית הראשונה הייתה שקולה. במחצית השנייה נוף הגליל שלטה יותר, אבל כמעט ולא הגיעה למצבי הבקעה. מבחינתי, מדובר בנקודה חשובה שהגיעה אחרי תבוסה במשחק הקודם. באימונים לא התייחסתי להפסד לירושלים כי ידעתי שזו מעידה. באנו לנוף הגליל בלי רגשי נחיתות, שיחקנו כדורגל טוב ולקראת סיום אפילו יכולנו להבקיע ולהפתיע. יש לנו סגל חסר בגלל שחקנים פצועים ואני מקווה שברגע שהם יחזרו, גם התפוקה בהתקפה תשתפר".

שוער הקבוצה והקפטן אופק אנטמן, שספג ביקורות קשות על יכולתו בתבוסה להפועל ירושלים, אמר בסיום: "המשחק הזה הוכיח בפן המנטאלי, כי ההפסד להפועל ירושלים היה מעידה ואני שמח שידענו לצאת מזה מהר. באנו מוכנים ושיחקנו כמו גברים בלי שום חששות מהקבוצה היריבה והוכחנו שאנחנו חזקים".

במחזור הבא תארח הפועל עכו את מכבי אחי נצרת (יום שישי, 11 בדצמבר, שעה 15:00).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות