fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו כבר עם 4 משחקים ללא ניצחון

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד א. ס. אשדוד בתיקו מאכזב, 1:1. המאמן מסאי דגו: "שלטנו במשחק, אבל לא היינו מספיק חכמים בהתקפה"
תחושת החמצה. גיתי סופר מהפועל עכו צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

א כ ז ב ה כך במילה אחת ניתן לתאר את התחושה בהפועל עכו בסיום התיקו הביתי נגד א. ס. אשדוד, 1:1.

המשחק נפתח בקצב מהיר ועם הרבה ציפיות להמשך, האורחים מאשדוד עלו ליתרון כבר בדקה השמינית משער אדיר שנכבש בבעיטה חזקה מ-20 מ', לרשת העליונה.

התגובה העכואית הייתה מהירה עוד יותר, חלפה רק דקה מהיתרון של אשדוד ועכו השיגה את השוויון, דניאל מור יוסף שלח מאגף שמאל כדור למרכז הרחבה, גיתי סופר הסתער על הכדור שפגע בגבו ומשם התגלגל פנימה, 1:1.

הקבוצות המשיכו לנהל משחק קצבי אבל בדקה ה-30 לערך המגמה השתנתה, הקצב הואט כששחקני אשדוד נוטים ליפול על הדשא, חלקם כתוצאה מפציעות וחלקם פשוט מעייפות.

הפועל עכו נגררה אחרי אשדוד והתקשתה לשמור על ערנות גבוהה, כך שלמעשה במקום 100 דקות כולל תוספות זמן, בפועל שיחקו כדורגל 29 דקות בלבד!

המאמן מסאי דגו סיכם בסיום: "המשחק הייתה ברובו בשליטתנו, אבל לא היינו מספיק חכמים בהתקפה והייתה חסרה לנו רגל מסיימת. כולם ראו את בזבוזי הזמן של אשדוד והשופטים הם אלה שצריכים לתת על כך את הדעת. ברגע שזה התחיל, זה שיבש לנו את המשחק ואת הקצב. ישבנו על אשדוד, וגם הגענו למצבי הבקעה, אבל לא עשינו את זה. היו לאיאד חאג' כמה הזדמנויות שעם קצת פרגון, זה יכול היה להיגמר עם כדור ברשת. אני כועס עליו, אבל זה בסדר. הוא צעיר ועוד ילמד. נעשה את הכל כדי לבוא מוכנים טוב יותר למשחק הבא".

התוצאה הותירה את הפועל עכו במקום השביעי בטבלה עם 23 נקודות, היה זה כבר משחק ליגה רביעי שהפועל עכו לא מנצחת.

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד האחרונה בטבלה, הפועל עפולה. המשחק ייערך ביום שישי, 31 בדצמבר, בשעה 15:00.

החלוץ הצעיר זאהי אחמד, שנעדר מהמפגש נגד אשדוד עקב צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות