fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו החתימה עוד חלוץ

אחרי 9 משחקי ליגה ללא ניצחון הלחץ בהפועל עכו גובר. בניסיון להגיע לפלייאוף העליון, החתימה הקבוצה את החלוץ הצעיר רווה אסייג (21) מבית"ר ת"א/בת ים
ברוך הבא. חלוץ הרכש החדש של הפועל עכו, רווה אסייג צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה בניסיונותיה להתחזק לקראת השלב האחרון והמכריע של העונה. אחרי שצירפה את השוער עמית סואירי, דניאל שורצבוים, אחמד דראושה ותומר חזן, הודיעה הקבוצה על החתמתו של החלוץ הצעיר רווה אסייג (21), מבית"ר תל אביב/בת ים. מדובר על שחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובשנתיים האחרונות שיחק במדי בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית. אסייג הבקיע בעונה שחלפה 2 שערים בלבד והעונה יש לזכותו 4 כיבושים.

אסייג: "קיבלתי המלצות חמות על הפועל עכו. יש פה הנהלה מצוינת, צוות מקצועי מעולה ושחקנים מלוכדים שנותנים לך הרגשה של בית חם. המטרה ברורה והיא להגיע לפלייאוף העליון. אני מאמין שיחד נעשה את זה".

סוכנו של השחקן ברק בדש, הוסיף וציין: "רווה שחקן מוכשר מאוד שעבר את כל נבחרות ישראל הצעירות, כולל הנבחרת האולימפית. כמי שגדל וצמח במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, יש לו את היסודות הכי טובים כדי להצליח. אני בטוח שהוא עוד יתפתח בכדורגל הישראלי. הבחירה שלנו בהפועל עכו הייתה די קלה. מדובר בקבוצה שמתאימה לו מבחינה מקצועית וגם מבחינת החומר האנושי שיש בה, החל מרמת האנשים שמובילים את הקבוצה, דרך הצוות המקצועי ועד אחרון העובדים במועדון".

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות