fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו הובסה בביתה על ידי הפועל ירושלים

בהפועל עכו מתקשים לעכל את התבוסה הביתית להפועל ירושלים, 5:0, שמסבך אותם בתחתית. עוזר המאמן פטריסיו סייג: "לא ציפינו להפסד כזה, אבל זה גם מחשל. נמשיך לעבוד קשה ולבוא יותר מרוכזים במשחקים הבאים"
חמסה עליו. רועי רבינוביץ' מהפועל עכו מתקשה לעכל את התבוסה צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

יום רע שתפס השוער אופק אנטמן, דווקא אחד מהשחקנים היותר יציבים העונה, הוביל את הפועל עכו לתבוסה ביתית צורבת מול הפועל ירושלים, 5:0. ההפסד הזה מגיע אחרי רצף של 6 משחקים ללא הפסד.

זה התחיל כבר בדקה השישית כשהירושלמים ניצלו הגנה רופפת כדי להבקיע את השער הראשון בדרך להמשך החגיגה. בדקה התשיעית הוכפל היתרון אחרי טעות קשה של השוער אנטמן, שהרחיק כדור בצורה שלומיאלית היישר לרגליו של שחקן אורח, שמתוך הרחבה הרשית פנימה, 2:0. עכו פתחה לא רע את המחצית השנייה והעיזה יותר במטרה לחזור לעניינים, אבל בדקה ה-60, שוב טעות קשה של השוער אנטמן, ששמט כדור עומק שחדר לרחבתו ואפשר לירושלמים להגדיל את יתרונם ל-0:3. בדקה ה-72 ספגה עכו את הרביעי ובדקה ה-84, שוב חוסר הבנה בין ההגנה לשוער אנטמן, הובילו לשער החמישי.

ההפסד אומנם הותיר את הפועל עכו במקום ה-11 בטבלה עם 12 נקודות, אבל חשף את היכולת הדלה של שחקניה ואותת באור אדום לגבי השינויים שהקבוצה צריכה לבצע כדי לשרוד בליגה הלאומית.

להגנתה של הקבוצה ייאמר, כי חסרה לא מעט שחקנים עקב פציעות: הבלם בן בנימין, הקשרים גל אביב וגיתי סופר והחלוץ גל קעטבי. הקשר ערן ביטון, שחזר מפציעה, היה חלש ובלעדיו החלק האמצעי היה חסר יצירתיות ומחץ.

המאמן אלי כהן, התקשה לקבל את ההפסד והשקט ששרר בסיום בחדר ההלבשה העכואי העיד יותר מכל על ההלם מהתבוסה הקשה.

עוזר המאמן פטריסיו סייג: "ההפסד הזה מגיע דווקא כשאנחנו בתקופה טובה ואי אפשר למחוק את היכולת שלנו מהמשחקים האחרונים ואת מה שעשינו עד עכשיו. באנו למשחק בתחושה טובה שאנחנו יכולים ומסוגלים לנצח את הפועל ירושלים, ולא ציפינו להפסד כזה. למרות שספגנו שני שערים, הרגשנו שאם נבקיע שער אחד ונצמק את התוצאה נוכל לחזור למשחק, אבל השער השלישי שבר אותנו וכל המשחק שלנו נכנס לבלגן, משהו שמאוד לא מאפיין אותנו. במחזור הקרוב מצפה לנו משחק נגד הפועל נוף הגליל, שצפוי להיות עוד יותר קשה. נצטרך לשכוח את מה שקרה לנו במשחק נגד ירושלים, לעבוד קשה ולהתכונן כמו שצריך למשחק נגד נוף הגליל. אני מכיר את סגל השחקנים שלנו ואין לי ספק שאנחנו יכולים לחזור עם תוצאה טובה משם. אנחנו נותנים במה לשחקנים צעירים, שרובם מגיעים מקבוצות בליגות הנמוכות, ואני חושב שהפסדים כאלה יכולים לחשל אותם במשחקים הבאים. אני בטוח שעוד נשתפר וניאבק על מקום בפלייאוף העליון. נצטרך פשוט לבוא לכל משחק מרוכזים במאה אחוז ולהשתדל לא לעשות טעויות".

במחזור הקרוב מצפה להפועל עכו משחק חוץ קשה כשהיא תתארח אצל מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל (יום שישי, 4 בדצמבר, שעה 15:00).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות