fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עירוני כרמיאל החתימה חלוץ

הפועל עירוני כרמיאל לא נחה, עם שחרורו של החלוץ מוחמד אבו ריא, מיהרה הקבוצה לצרף את החלוץ סהר אזולאי, שעבר כבר שתי קבוצות העונה
סהר אזולאי (מימין) עם המנהל המקצועי אושרי לוי צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל, לא שיחקה בסוף השבוע האחרון עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה, משחק הליגה הבא שלה יהיה בסוף השבוע הקרוב (31 בדצמבר), בו היא תארח את מכבי ג'דיידה מכר.

נזכיר רק שהקבוצה, שחוותה לאחרונה חילופי מאמנים (רפי בוסקילה במקום לירון יגר), מדורגת במקום השלישי בטבלה עם 23 נקודות ובפער של 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון, שם נמצאת אחווה כפר מנדא. במקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו כרמיאל, מדורגת בני ממב"ע הגליל והגולן.

בינתיים, הקבוצה ניצלה את הפגרה הכפויה כדי להתחזק בחלוץ סהר אזולאי (29), השחקן פתח את העונה בהפועל פרדיס ובהמשך עבר להפועל בני זלפה, כך שהפועל עירוני כרמיאל היא קבוצתו השלישית העונה.

החלוץ כבש העונה שני שערים בלבד, אזולאי מגיע לכרמיאל במקומו של החלוץ מוחמד אבו ריא ששוחרר לאחרונה וחתם בשורות אחווה כפר מנדא, אחת היריבות העיקריות של כרמיאל במאבק העלייה.

אזולאי: "אני שמח שהגעתי למועדון חם ומיוחד כמו הפועל עירוני כרמיאל, יש פה צוות מקצועי והנהלה ברמה גבוהה עם שאיפות ומטרות להצליח. אני מאמין שביחד עם שאר חבריי לקבוצה, תהיה לנו עונה טובה ומוצלחת".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות