fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: האיחוד בנהריה יצא לדרך

ראש עיריית נהריה רונן מרלי, זימן אליו לפגישה את יו"ר בית"ר נהריה מורדי אלפסי והיו"ר היוצא של הפועל נהריה עמוס גבריאל, בירך אותם על חתימת הסכם האיחוד ואיחל להם הצלחה
בשעה טובה ומוצלחת. ראש עיריית נהריה רונן מרלי (במרכז) עם אלפסי וגבריאל צילום: באדיבות עיריית נהריה

כפי שפרסמנו כבר בסוף השבוע שעבר, לראשונה בהיסטוריה אוחדו קבוצות הכדורגל של העיר בנהריה. בשבוע שעבר נפגשו יו"ר בית"ר נהריה מורדי אלפסי ויו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל וחתמו על הסכם האיחוד. משמע, בעונה הבאה תהיה בנהריה קבוצה ייצוגית אחת: בית"ר נהריה, שתשחק בליגה ב'. הפועל נהריה תפסיק את פעילותה ושמה יימחק מרישומי ההתאחדות לכדורגל. על פי ההסכם, מורדי אלפסי יעמוד בראש הקבוצה המאוחדת וימשיך בתפקיד היו"ר. עמוס גבריאל יהיה שותף מלא להחלטות המקצועיות והניהוליות, ונכון לעתה, אין לו תפקיד מוגדר. המאמן יהיה והיב כיאל, שאימן את הקבוצה בעונה האחרונה. טרם ברור מה יהיה תקציב הקבוצה ומה יהיו מטרותיה. נזכיר רק, שבעונה שהסתיימה, בית"ר נהריה נאבקה על הישרדותה בליגה ב' ושיחקה בפלייאוף התחתון.

ביום ראשון זימן אליו ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שדחף ותמך באיחוד, את אלפסי וגבריאל ללשכתו, בירך את ההסכם ואיחל להם הצלחה. בימים הקרובים אמורים השניים לקבל תשובות לגבי גובה התקציב שיעמוד לרשות הקבוצה המאוחדת בעונה הבאה.

בעיריית נהריה הביעו סיפוק מהצלחת המהלך לאיחוד קבוצות הכדורגל בעיר וציינו כי כעת, לצד המתקנים החדשים שהוקמו, הכדורגל בנהריה יצא לדרך חדשה ומוצלחת יותר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות