fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: דור האיקס – תיקו מספר 13 להפועל עכו

למרות שהתחזקה בחלק הקדמי בשני חלוצים, רשמה הפועל עכו משחק שני ברציפות בתיקו, 0:0, הפעם בחוץ נגד הפועל עפולה. המאמן אלי כהן: "למרות שלא הבקענו שערים, אני מרוצה מהיכולת". ביום שלישי הקרוב (16 בפברואר) תארח הפועל עכו את כפר קאסם
שמר על רשת נקייה. שוער הפועל עכו, אופק אנטמן צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

למרות שהתחזקה לאחרונה בשני חלוצים, במטרה לחזק את החלק הקדמי שלה, סיימה הפועל עכו את משחק החוץ שלה נגד הפועל עפולה בתיקו, 0:0, שני ברציפות. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה וכמעט ללא הזדמנויות כיבוש. הדבר היחיד שראוי לאזכור הוא שילובם של שני שחקני הרכש החדשים: החלוץ הוותיק מהראן לאלה והחלוץ עומר בוארון, ששולבו במחצית השנייה ורשמו הופעת בכורה במדי הפועל עכו. היה זה משחקה הליגה ה-13 של הפועל עכו העונה שמסתיים ללא הכרעה והיא מדורגת במקום התשיעי בטבלה עם 28 נקודות, נקודה אחת פחות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון.

המאמן אלי כהן, סיכם בסיום: "אפשר לחלק את המשחק לשניים, במחצית הראשונה לא היינו במיטבנו, וגם איבדנו את הקשר גל אביב שנפצע ונאלץ לצאת. הדבר היחיד שהיה טוב זה שהצלחנו לסגור טוב בהגנה ומנענו מעפולה לכבוש. במחצית השנייה גילינו שיפור ניכר ולמרות שלא הבקענו אני מאוד מרוצה מהיכולת".

הבלם עלי כיאל הוסיף וסיכם גם הוא: "היה לנו משחק טוב בהגנה וזה כבר משחק שני שאנחנו לא סופגים. בחלק ההתקפי סבלנו מחוסר מזל, כי הגענו למצבים אבל החמצנו. אני מאמין שבמשחקים הבאים גם החלק הזה ישתפר, במיוחד עם צירופם של שני החלוצים מהראן לאלה ועומר בוארון".

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את מועדון ספורט כפר קאסם (יום שלישי, 16 בפברואר, שעה 19:30).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות