fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, גביע המדינה, ליגה ב': כרמיאל עלתה, אחי עכו הודחה, נהריה בממתינה

העונה בליגה ב' יצאה לדרך עם משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה. כרמיאל גברה על שפרעם, 1:2 ועלתה לשלב הבא. אחי עכו הפסידה לצעירי טמרה, 3:2 וסיימה את דרכה. בית"ר נהריה ניצחה את רובי שפירא, 0:1, אבל זומנה לוועדת משמעת עקב חשד לשיתוף שחקן שלא כדין, וזהות העולה לשלב הבא תוכרע בבית הדין
עלה שלב בגביע. מאמן הפועל עירוני כרמיאל חנא פרהוד | צילום: באדיבות הפועל כרמיאל

הפועל עירוני כרמיאל פתחה את העונה ברגל ימין ועם ניצחון ביתי על מ. ס. שפרעם, במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה.

האורחים משפרעם היו אלה שעלו ליתרון ראשון בזכות שער שהבקיעו בדקה ה-27. התשובה של כרמיאל הגיעה במחצית השנייה. בלאל סבע השווה בדקה ה-62 ל-1:1. בדקה ה-88 היה המחליף אליהו דרעי שהבקיע והשלים מהפך בדרך ל-1:2.

בזכות הניצחון, התקדמו חניכיו של המאמן חנא פרהוד לשלב הבא.

אחי עכו הודחה מהגביע אחרי הפסד בית לצעירי טמרה, 3:2. מוסטפא טאהא העלה את אחי עכו ליתרון, 0:1 בדקה ה-14. טמרה עשתה מהפך עם שערים שהבקיעה בדקות 23 ו-34. אחי עכו השיגה את השוויון עוד לפני ההפסקה כשבדקה ה-43 היה זה עלא חלאילה שאיזן ל-2:2. בדקה ה-60 כבשה טמרה את השער השלישי, עלתה ל-2:3 ושמרה על יתרונה עד לסיום.

בית"ר נהריה אומנם ניצחה את הפועל רובי שפירא, 0:1, משער שכבש פואז מחמוד בדקה ה-38, אולם ניצחונה מוטל בספק עקב חשד לשיתוף שחקן שלא כדין. כעת, תמתין הקבוצה לוועדת המשמעת כדי לדעת הניצחון יאושר או שמא יבוטל וימנע ממנה את ההעפלה לשלב הבא.

עלה שלב בגביע. מאמן הפועל עירוני כרמיאל חנא פרהוד | צילום: באדיבות הפועל כרמיאל

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות