fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, גביע המדינה: הפועל עכו הפסידה לבית"ר ירושלים והודחה

במשך 42 דקות עמדה הפועל עכו בכבוד מול בית"ר ירושלים, אבל אז ספגה שני שערים בשלוש דקות והמשחק הוכרע, 2:0. כעת, תתרכז הפועל עכו בליגה ובמאבק להיכנס לפלייאוף העליון
לא הצליחו לעצור אותו. ירדן שועה מבית"ר ירושלים מול הגנת הפועל עכו צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

החלום לסנסציה ספורטיבית בגביע המדינה התנפץ להפועל עכו, שהפסידה בביתה לבית"ר ירושלים מליגת העל, 2:0. המשחק דווקא נפתח ביתרון עכואי קל, כשהירושלמים נראו די מופתעים מהלחץ שהפעילה הקבוצה המקומית. אלא שחוסר ריכוז בדקות האחרונות של המחצית הראשונה הכריעו למעשה את המפגש. השער הראשון נפל בדקה ה-42, כשהמגן הימני חנן ביטון, הכשיל את עידן ורד הבית"רי ברחבה וירדן שועה דייק מהנקודה הלבנה בדרך ל-0:1 לזכות בית"ר ירושלים.

על סף סיום המחצית הראשונה הוכפל היתרון. הגבהת כדור קרן לראשו של שועה, הסתיימה בנגיחה מדויקת לפינה של השוער העכואי אופק אנטמן ופנימה, 0:2. במחצית השנייה עכו נשברה ונראתה חסרת אמונה לחזור למשחק. בכך, גם השלימה הפועל עכו משחק רביעי רצוף (שלושה משחקי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה) ללא הבקעת שער. כלומר, 360 דקות ללא כיבוש.

המאמן אלי כהן, ציין בסיום כי מדובר במשחק גביע טיפוסי, שהוכרע עקב חוסר ריכוז רגעי בהגנה. למרות ההפסד, התגאה כהן ביכולת של חניכיו ואמר כי פני קבוצתו קדימה, לעבר הליגה, שם הפועל עכו נאבקת על כניסה לפלייאוף העליון.

עוזר המאמן איתי מרדכי: "עד הפנדל היינו שווים לבית"ר ירושלים ולא הורגשו פערי הרמות. שני השערים המהירים שהם הבקיעו לפני ההפסקה גמרו את המשחק. במחצית השנייה ניסינו לחזור למשחק, אבל בית"ר צברה ביטחון והתקשינו מולם. בית"ר ירושלים זאת קבוצה איכותית וזו דרכו של משחק גביע. על טעויות משלמים בהדחה".

ביום שישי הקרוב תחזור הפועל עכו לענייני הליגה כשתתארח אצל הפועל ראשון לציון (שעה 15:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות