fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בית"ר נהריה מצאה מאמן

הקבוצה מליגה ב', מינתה את מיכה מלכה למאמנה בעונה הקרובה. מלכה, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה הבית"רית, אמר לאחר החתימה: "יש בי תשוקה גדולה לחזור לאמן"
המאמן מיכה מלכה (במרכז) מתקבל על ידי היו"ר ניסים אלפסי והמנהל אבי כץ צילום: באדיבות בית"ר נהריה

בית"ר נהריה מינתה את מיכה מלכה למאמנה בעונה הקרובה. עבור מלכה, מדובר בקדנציה שנייה בקבוצה הבית"רית מנהריה, לאחר שבעבר אימן אותה כשהייתה בליגה א'. למעשה, בית"ר נהריה הייתה קבוצת הבוגרים האחרונה שמלכה אימן. מאז, הוא אימן את קבוצת הנוער של הפועל עכו ובהמשך שימש גם כיועץ מקצועי.

מלכה: "אחרי 3 שנים, אני חוזר עם תשוקה גדולה וכבר מחכה לפתיחת האימונים".

החמיא לך שלמרות שעברו 3 שנים מאז אימנת לאחרונה, אתה עדיין נמצא בבורסת השמות?

"האמת, כן. בבית"ר נהריה מכירים אותי, את המקצועיות שלי ואת היכולות שלי בתחום האימון. כשאימנתי אותם בליגה א' עשינו דברים יפים והייתה הצלחה. כשפנו אליי, לא היססתי לרגע ומיד השבתי בחיוב. גם בשנים בהן לא אימנתי, עדיין התעסקתי בכדורגל. עקבתי, ראיתי, למדתי ואני חוזר עם מוטיבציה גבוהה להצליח".

מה המטרות לעונה הקרובה?

"תראה, זה לא סוד שהקורונה פגעה קשה בכל תחומי החיים, וגם בספורט. התקציב לא יהיה גבוה, ואני מודע למגבלות. הכי קל זה לקחת קבוצה עם מיליון שקלים ולרוץ איתה. מצד שני, להגיע לקבוצה עם תקציב צנוע כמו בית"ר נהריה, זה סוג של אתגר, שטומן בחובו גם קשיים. בכלל, כל הכדורגל, לדעתי, הולך לעבור שינוי ומצפה לכולם תקופה לא פשוטה. אין ציפיות גבוהות. צריך להיות מציאותיים, להבין את הסיטואציה ולהתמודד איתה. אני בא לעבוד במטרה לבנות קבוצה יציבה ומאוזנת שתהיה בסיס לעתיד. הכסף לא תמיד קובע וימים יגידו איך תתפתח העונה".

כעת, לאחר מינוי מאמן, יתפנו בקבוצה לגבש את סגל השחקנים. אימון הפתיחה נקבע ל-13 בספטמבר (יום ראשון) באצטדיון העירוני.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות