fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתירה פראלימפית: שיא עולם – באולם

החותרת הפראלימפית מורן סמואל מכרמיאל, שברה שיא עולם בתחרות וירטואלית שנערכה במסגרת מוקדמות אליפות העולם. סמואל: "מרגש לחזור לפעילות אחרי 15 חודשים ללא תחרויות ואני שמחה וגאה על ההישג"
מחזיקה בשיא עולם. מורן סמואל עם המאמנת שלה פאולה גריזטי צילום: דטלב סייב

החותרת הפראלימפית מורן סמואל מכרמיאל, ממשיכה לנסוק מעלה אחרי שבסוף השבוע רשמה שיא עולם – באולם.

מדובר בתחרות וירטואלית במסגרת מוקדמות אליפות העולם שאמורה להתקיים בחודש פברואר הקרוב, ולמעשה מחליפה את התחרות שלא התקיימה בתנאים הרגילים עקב מגבלות מגפת הקורונה.

סמואל סיימה את מקצה ה-2,000 מטרים בזמן של 8:31.9 דקות, שברה את שיא העולם הקודם וגם זכתה בכרטיס הנכסף לאליפות העולם.

תחרות החתירה הוירטואלית התקיימה באולם במרכז דניאל בתל אביב על מכשיר ארגומטר קונספט, כשכל השייטות ממדינות אחרות מתחרות במקביל, והיא עברה בשידור ישיר.

סמואל: "היה מאוד מרגש לחזור ולהתחרות אחרי 15 חודשים שבהן לא הייתה שום תחרות רשמית. אין ספק שמדובר בסיטואציה מעט מוזרה להתחרות מול צגי מחשב, אבל בסופו של דבר המטרה הכי חשובה היא לנצח ואת זה עשיתי ואני מאוד שמחה על כך. שברתי שיא עולם וזו הכנה טובה לקראת עונת התחרויות 2021. אני מודה לכולם על התמיכה ולחברת אלטשולר-שחם, שמלווה ונמצאת לצדי כבר שש שנים רצופות".

החותרת הפראלימפית שי לי מזרחי מכפר ורדים, סיימה את התחרות במקום השמיני, והיא תנסה לשפר את תוצאותיה בתחרויות הבאות כדי להשיג את הכרטיס הנוסף להשתתפות באליפות העולם.

המאמנת של החותרות היא פאולה גריזטי מאיטליה ועוזר המאמן הוא דימה מרגולין.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות