fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הראשונה להתחיל: הפועל עכו פותחת עונה חדשה

השבוע תפתח עונת 2020/21 עם משחקי גביע הטוטו. הפועל עכו שובצה לבית א' יחד עם הפועל נוף הגליל, מכבי אחי נצרת והפועל איכסל. בינתיים, ממשיכה הקבוצה בהרחבת סגל שחקניה עם החתמות חדשות, בעיקר של שחקנים צעירים. מי המצטרפים? מי העוזבים? ומי הכועסים?
הפועל עכו צביקה מונקה המנכ"ל מקבל את פניו של חנן ביטון מקבוצת הנוער | צילום: הפועל עכו
הפועל עכו צביקה מונקה המנכ"ל מקבל את פניו של חנן ביטון מקבוצת הנוער | צילום: הפועל עכו

הפועל עכו (לאומית)

אחרי שהפסידה במשחק ההכנה הראשון שלה להפועל נוף הגליל, 2:0, רשמה הקבוצה הפסד גם במשחק ההכנה השני, 1:0, לעירוני אשדוד מליגת העל.

אחרי צירופו של הבלם רז לוי והארכת חוזהו של הקשר ערן ביטון, במהלך השבוע האחרון הרחיבה הפועל עכו את סגל שחקניה עם מספר החתמות נוספות, ואלו הם: השוער ראזי אבו חמדאן (19) מקבוצת הנוער של מכבי נתניה, הבלם בן בנימין (24) ששיחק בעונה שעברה במכבי כפר קאסם (לאומית), המגן הימני חנן ביטון (19) מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, והקשר גזהאין הבטמו (22) מהפועל הרצליה (ליגה א').

השוער אבו חמדאן: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להשתלב בקבוצה מהליגה הלאומית כמו הפועל עכו, ומבטיח לעשות הכל כדי להצליח ולא לאכזב את הצוות המקצועי שמאמין בי וביכולתי".

סוכנו של השחקן רועי סימיוני: "אחד השיקולים שלנו בהגעה להפועל עכו היא בהזדמנות שהמועדון הזה נותן לשחקנים צעירים. ראזי שוער מוכשר מאוד ובעל יכולות נהדרות. אני בטוח שברגע שהוא יקבל את ההזדמנות, הוא יוכיח את כישרונו והפועל עכו תיהנה מיכולתו".

הבלם בן בנימין, שעלה לפני שנתיים עם כפר קאסם מליגה א' לליגה הלאומית והמשיך אתה בעונה נהדרת גם בשנה האחרונה, אמר: "אני שמח להצטרף להפועל עכו מתוך תקווה לסייע לה להגשים את מטרתה בעונה הקרובה להתברג בחלק העליון בטבלה".

סוכנו של השחקן, עידן קרן, הוסיף ואמר: "לבן אישיות יוצאת דופן שיכולה לחבר ולאחד את חדר ההלבשה. הוא בחור נהדר ושחקן מצוין שיכול לתרום הרבה להפועל עכו".

המגן הימני חנן ביטון, שיחק בכל נבחרות ישראל הצעירות והיה בה שחקן מרכזי. ביטון, שיכול היה להמשיך עונה נוספת בקבוצת הנוער של מכבי חיפה כחריג גיל, העדיף לעשות את הקפיצה לקבוצה בוגרת, לראשונה בקריירה וחתם בהפועל עכו לעונה הקרובה.

ביטון: "הפועל עכו היא אתגר מקצועי עבורי וקבוצת הבוגרים הראשונה שלי. אני שמח להגיע למקום שתומך בטיפוח ובקידום שחקנים צעירים. התחברתי מהר מאוד הן לשחקנים, הן לצוות המקצועי והן לחברי ההנהלה, ואני בא עם המון מוטיבציה ורצון להצליח".

סוכנו של השחקן, רועי סימיוני: "חנן הוא מגן ימני מצוין ובעל יכולות התקפיות טובות מאוד. אני מאמין שהוא ישתלב היטב בקבוצה הבוגרת של הפועל עכו ויסייע לה להצליח".

הקשר גזהאין הבטמו, שמגיע מליגה א', היה משחקניה הדומיננטיים של הפועל הרצליה. על הצטרפותו להפועל עכו אמר: "אני מודה להפועל עכו על ההזדמנות שניתנה לי להוכיח את מקומי בליגה הלאומית ואני מאוד מקווה להצדיק את אמונם בי".

גיתי סופר, מכוכבי קבוצת הנוער של הפועל עכו לפני שנתיים, חזר להתאמן בקבוצה. סופר, ששיחק ואף הרשים במשחקי גביע הטוטו בעונה שעברה במדי הפועל עכו, עזב אחרי מחלוקת כספית וחתם במכבי צור שלום מליגה א'. אלא שאחרי ארבעה משחקים בלבד, עזב סופר את צור שלום ומאז ישב בבית. פגישה מקרית עם מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר ולאחר שיחה אישית ביניהם, סללה את דרכו של סופר חזרה.

בן נשר: "אני שמחה שגיתי חזר אלינו ומאחלת לו הצלחה. הוא שחקן בית מוכשר ובעל פוטנציאל. אם יתמיד אני בטוחה שיהיה לו חלק משמעותי בקבוצה".

הקשר רועי עקיבא, מהשחקנים הבולטים והכישרוניים בקבוצת הנוער של הפועל עכו, פדה את כרטיסו מהמועדון ועזב, לאחר שהבין שהוא אינו נמצא בתוכניות של המאמן אלי כהן. בסביבתו של השחקן הביעו אכזבה גדולה בעובדה שעקיבא אפילו לא זומן לאימוני הפתיחה של הקבוצה.

"איך יכול להיות ששחקן בית, שהיה מהבולטים בקבוצת הנוער, אפילו לא זומן לאימוני הפתיחה כדי שהצוות המקצועי יוכל לפחות להתרשם מיכולתו?", אמר סוכנו שי אבני.

מנהל הקבוצה הבוגרת של הפועל עכו שמוליק אמירה: "מדובר בהחלטה מקצועית נטו של המאמן אלי כהן".

שחקן בית נוסף שיש עמו קשיים במשא ומתן, הוא הקשר האחורי אליאב בן עמי, שטוען כי הוצע לו שכר נמוך ומגוחך. גם פה, בסביבתו של השחקן טוענים לקיפוח לעומת שחקנים צעירים שבאים מחוץ למועדון.

"שחקנים בני גילו של אליאב, שרק סיימו גיל נוער, מקבלים שכר כפול ממה שהוצע לו", אמרו מקורביו של בן עמי, "השכר שהוצע לו לא מספיק אפילו לכיסוי הדלק עבור הנסיעות".

מהקבוצה נמסר כי הם תמהים על הטענה מאחר והמגעים עם השחקן טרם מוצו.

בצל הקורונה: העונה נפתחה

ביום חמישי הקרוב (6 באוגוסט) תפתח העונה במסגרת משחקי הבתים המוקדמים במפעל גביע הטוטו. הפועל עכו תצא למשחק חוץ אצל הפועל נוף הגליל. בשבוע הבא יתקיימו שני משחקים נוספים. ביום שני (10 באוגוסט), תתארח הפועל עכו אצל מכבי אחי נצרת, וביום חמישי (13 באוגוסט) היא תארח בביתה את העולה החדשה מליגה א', הפועל איכסל (אצטדיון טוטו עכו, שעה 20:00). נזכיר רק, שהקבוצות שתסיימנה במקומות הראשון והשני בכל בית יעפילו לשלב רבע הגמר.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות