fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו: מחצית משחקני הקבוצה ביקשו לעזוב

הפועל עכו תפתח ביום ראשון הקרוב את הכנותיה לעונה הקרובה, ללא מחצית משחקני הסגל שהיו בעונה שעברה. הסיבה: דרישתם להעלאת שכר. "שחקנים לא מודעים לעומק המשבר הכלכלי שעובר על המדינה", הגיבו במועדון
הקפטן שעזב. גל בראל צילום: אדריאן הרבשטיין
הקפטן שעזב. גל בראל צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, שהייתה אמורה לפתוח השבוע את הכנותיה לעונה הבאה, דחתה את אימון הפתיחה ליום ראשון הקרוב (19 ביוני).

המאמן אלי כהן: "רק עכשיו סיימנו עונה ארוכה ומתישה והשחקנים ראויים למנוחה. חוץ מזה, לאור המגבלות החדשות, קשה מאוד לערוך אימונים אפקטיביים. כולנו תקווה שהעניינים יירגעו ונחזור לשגרה מלאה".

בקבוצה ציפו שרוב שחקני הסגל מהעונה שעברה יתייצבו לאימוני הפתיחה, אך הופתעו לגלות כי השחקנים דורשים העלאה בשכרם. בקבוצה סירבו להיענות לדרישה, בעיקר נוכח חוסר הוודאות הכלכלית שבאה בעקבות משבר הקורונה. בעקבות זאת, החליטו מספר שחקנים שלא להתייצב לאימונים ולנסות את מזלם בקבוצות אחרות.

"משבר הקורונה הביא את המדינה למשבר כלכלי עמוק, כולל בתחום הספורט, וכל הקבוצות בארץ מקצצות בשכר השחקנים", אמרה מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, "באנו לקראת השחקנים שלנו והחלטנו שלא לקצץ בשכרם. התגובה שלהם מראה עד כמה הם לא מודעים למה שקורה סביבם. אני לא מתכוונת להילחם על אף אחד. בהפועל עכו יהיו רק שחקנים שרוצים לשחק בקבוצה".

השוער אופק אנטמן, שחזר מחופשה פרטית ביוון, נכנס לבידוד וצפוי להיעדר מאימוני הפתיחה. במקביל, מחפשת הקבוצה שוער משנה.

לאימוני הפתיחה אמורים להגיע מספר שחקנים מהליגות הנמוכות, שיגיעו להתרשמות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות