fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הספורטיאדה ה-40: הישג לקבוצת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל

קבוצת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, הרשימה במסגרת משחקי הספורטיאדה ה-40 שהתקיימה באילת, ונעצרה רק בגמר. המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי משה מיוחס: "מודה לשחקנים על המאמץ ועל כך שהקבוצה הייצוגית הביאה לנו כבוד"
מקום שני. נבחרת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל צילום: המרכז הרפואי לגליל

קבוצת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, סיימה במקום השני בספורטיאדה, אחרי שהפסידה בגמר לקבוצת הקטרגל של תומר פרי, 3:2. מדובר בפספוס גדול, שכן המרכז הרפואי לגליל כבר הובילה, 0:2, בזכות צמד שערים שכבש איציק זפרני, אבל הבנקאים הצליחו לחולל מהפך בתוצאה ולזכות בגביע המקום הראשון.

למרות ההפסד בגמר, החמיא המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי לגליל משה מיוחס, לשחקנים וכתב להם: "נבחרת יקרה, אני מצדיע לכם על הרוח הספורטיבית, על ההתלכדות בייצוג המרכז הרפואי, על ההתנהגות המכבדת והראויה, ועל כך שעשיתם את מרב המאמצים לנצח. הבאתם גאווה לכולנו וכל הכבוד לכם".

קבוצת המרכז הרפואי לגליל, פתחה ברגל ימין את המשחקים עם ניצחון במחזור הפתיחה של שלב הבתים, 3:4 על קבוצת וויבלנגת מבאר שבע. הבקיעו: איציק זפרני ומוחמד אסדי.

המומנטום נמשך עם ניצחון גם במשחק השני, על עיריית קריית אונו, 2:3. כבש: איציק זפרני – שלושער.

המרכז הרפואי המשיך להפגין יכולת גבוהה כהשיג ניצחון שלישי רצוף, הפעם על קבוצת הקטרגל של קופת חולים כללית – מחוז צפון, 0:2 משערים של זפרני וניזאר נעים.

בזכות שלושת הניצחונות בשלב הבתים העפילה קבוצת המרכז הרפואי לגליל לחצי הגמר, שם פגשה את נבחרת הקטרגל של בנק הפועלים. המשחק התנהל בקצב מהיר והסתיים בניצחון רב שערים, 6:9. בחגיגת השערים השתתפו: קרי מג'יס – 5 שערים, מוחמד אסדי ואיציק זפרני – 2 שערים כ"א.

ואז הגיע הגמר

הספורטיאדה, שמתקיימת מדי שנה באילת ומאורגנת על ידי מרכז הפועל, הנה טורניר הספורט הגדול בישראל בהשתתפות מאות קבוצות ספורט בשלל ענפי ספורט שמייצגים מקומות עבודה שונים.

השנה השתתפו מעל ל-9,000 ספורטאים וספורטאיות, שנהנו ממופע פתיחה מהנה של הזמר איתי לוי. אורחת הכבוד באירוע הייתה האלופה האולימפית בהתעמלות, לינוי אשרם.

מנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין: "אני שמח על חידוש משחקי הספורטיאדה, שהיו מושבתים בשנים האחרונות עקב מגפת הקורונה. זהו אירוע הספורט החזק בישראל ואת המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק".

מי שהכריז באופן רשמי על פתיחת המשחקים היה יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, שאמר: "ההסתדרות עושה ותמשיך לעשות רבות למען הנחלת אורח חיים בריא לעובדים בישראל, ואנחנו נמשיך להעצים את המפעל האדיר הזה של הפועל, מרכז הספורט שמוביל את הספורט בישראל".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות