fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הרפואי לגליל רשם הישגים נאים בליגת בתי החולים הממשלתיים

נבחרת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל, סיימה במקום השלישי בטורניר הארצי, שכלל 17 קבוצות. נבחרת הנשים בכדורשת סיימה במקום הרביעי והמכובד
קבוצות הקטרגל והכדורשת של המרכז הרפואי לגליל, במחווה מיוחדת לאיציק בוזגלו ז"ל צילום: המרכז הרפואי לגליל

נבחרת הקטרגל של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, סיימה במקום השלישי במסגרת טורניר ליגת המרכזים הרפואיים הממשלתיים. בענף הקטרגל השתתפו 17 קבוצות שייצגו בתי חולים ממשלתיים מכל הארץ.

תחילה, חולקו הקבוצות לארבעה בתים. קבוצת המרכז הרפואי לגליל בנהריה שובצה בבית א', יחד עם קבוצות מבית החולים זיו בצפת, המרכז לבריאות הנפש מזור בעכו, ובית החולים פוריה בטבריה.

נבחרת המרכז הרפואי לגליל בנהריה עברה את שלב הבתים בצורה מושלמת אחרי ניצחונות על כל יריבותיה בבית: 4:6 על פוריה, 7:15 על זיו ו-0:3 טכני על מזור.

בשלב חצי הגמר הפסידה קבוצת המרכז הרפואי לגליל למעלה הכרמל, 1:0. במשחק על המקום השלישי גברה קבוצת המרכז הרפואי לגליל על קבוצת בית החולים וולפסון בתוצאה, 2:4, וסיימה במקום השלישי בטורניר.

נבחרת הקטרגל כללה את השחקנים הבאים: השוער עודד צוטרין, שלומי כהן, לירון חיים, משה בן דוד, איציק זפרני, קרי מג'יס, דותן שלום, אבירם אזולאי, חוסאם סעיד, מוחמד אסדי, מג'ד כנעאנה וניזאר נעים.

נציגה נוספת של המרכז הרפואי לגליל שהשתתפה בליגת בתי החולים הממשלתיים הייתה קבוצת הנשים בכדורשת, שהרשימה מאוד בשלב הבתים אחרי שניצחה בכל מפגשיה. בשלב חצי הגמר הפסידה נבחרת הנשים בכדורשת של המרכז הרפואי לגליל לנבחרת הנשים של בית החולים רמב"ם בחיפה. במשחק על המקום השלישי ספגה הקבוצה מהמרכז הרפואי לגליל הפסד נוסף, הפעם למרכז הרפואי שיבא, והתנחמה במקום הרביעי מבין 12 קבוצות.

נבחרת הנשים בכדורשת כללה את השחקניות הבאות: מיטל ארבל, מגי חן, יפעת פרבר-שלו, מאיה בוזמן, סבטה גכט, ורד חנו ורג'ואן חרזואן.

בסיום הטורניר ומיד לאחר טקס הענקת הגביעים, הציגו שחקני שתי הקבוצות מחווה מיוחדת ומרגשת לזכרו של איציק בוזגלו, שהיה יו"ר ועד העובדים במשך שלושה עשורים והלך לעולמו לפני מספר חודשים, והניפו דגל ענק עם לוגו המרכז הרפואי לגליל ועליו הכיתוב "זוכרים את איציק בוזגלו, בליבנו לעד".

אלמנות של איציק בוזגלו ז"ל, מירי, הודתה לשחקנים ולשחקניות על המחווה ואמרה: "אני מודה לכל השחקנים והשחקנים שהשתתפו בטורניר על הפרגון. איציק הוביל את הוועד במשך שנים רבות בעשייה, באהבה ובנתינה אינסופית".

בשתי הקבוצות גם ביקשו להודות למנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי לגליל משה מיוחס, ולסגנו דרור פאר, שלא רק שתמכו לאורך כל הדרך בקבוצות הייצוגיות של בית החולים אלא אף ליוו אותן במשחקי ההכרעה.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות