fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליגה העירונית של כרמיאל: אריות בר לב זכתה באליפות

קבוצת אריות בר לב הוכתרה לאלופת הליגה העירונית של כרמיאל אחרי שניצחה בגמר את קבוצת הירוקים, 1:2. וגם: מה הייתה תרומתו של ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, לזכייה?
קבלו אותה. קבוצת אריות בר לב חוגגת את זכייתה צילומים: רשות הספורט העירונית

קבוצת אריות בר לב, זכתה באליפות הליגה העירונית של כרמיאל אחרי שניצחה בגמר את קבוצת הירוקים בתוצאה, 1:2. לאלופה כבשו: יובל שבתאי ומאור שבתאי. לירוקים הבקיע: ליעד בראונשטיין.

אגב, בשורות האלופה שיחק גם ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, שאף התכבד בכיבוש שני שערים. שאפו.

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי (מימין) עם מבקיעי השערים בגמר: יובל ומאור שבתאי

מפגש הגמר היה שיאו של הטורניר שנמשך כחודשיים וכלל 8 קבוצות שהתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. בשלב השני של הטורניר, העפילו 4 קבוצות לפלייאוף ושתיים מהן, כאמור, הגיעו לגמר.

בסיום הגמר נערך טקס הכתרת האלופה החדשה והענקת גביעים. עומר גליקו מקבוצת הירוקים נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. יובל שבתאי מהקבוצה האלופה זכה בתואר מלך השערים של הליגה. שמעון יעקובוב נבחר לשחקן ההוגן בטורניר.

מנהל רשות הספורט העירונית בכרמיאל אבי גיסברג, בירך את האלופה החדשה על זכייתה בתואר ושיבח את כל השחקנים שהשתתפו בטורניר על הגינות ורוח ספורטיבית שגילו במהלך המשחקים.

הליגה העירונית של כרמיאל אורגנה על ידי מנהל רשות הספורט העירונית אבי גיסברג, רכז מפעלות הספורט ליעד אלמליח ומנהל אגף הספורט סנדו בדנג'ו, ובתמיכת סגנית ראש עיריית כרמיאל ומחזיקת תיק הספורט עו"ד אליסה דריקר מן.

ברשות המקומית גם ביקשו להודות לגן העיר על מתן החסות לליגה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות