fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד: הליגות הצעירות יצאו לדרך

אחרי דחייה ארוכה עקב התפשטות נגיף הקורונה, יצאו בסוף השבוע האחרון לדרך הליגות לנוער ונערים. מה עשו קבוצות האזור? כל התוצאות וכובשי השערים, בכתבה הבאה
קבוצת הנוער של סקציה מעלות | צילום: באדיבות עידן כפיר
קבוצת הנוער של סקציה מעלות | צילום: באדיבות עידן כפיר

דור העתיד

הליגות הצעירות יצאו בסוף השבוע האחרון לדרך. להלן ריכוז התוצאות בליגות השונות.

נוער, ליגה לאומית: הקבוצה הבכירה באזור, הפועל עכו, עם מאמן חדש על הקווים – מיכה דיין, רשמה במחזור הפתיחה הפסד ביתי צורב להפועל כפר סבא, 3:0.

ליגה ארצית: הפועל מטה אשר, עם המאמן אושרי אקוקה, סיימה את מפגש החוץ שלה נגד צעירי טמרה בתיקו, 3:3. כוכב המשחק היה מאור יצחק, שהרשית שלישייה לזכות מטה אשר.

הפועל עירוני כרמיאל פתחה את הליגה ברגל שמאל אחרי הפסד ביתי לבית"ר חיפה, 4:0.

ליגה מחוזית: מכבי סקציה מעלות עם המאמן עמוס דיין, פתחה את הליגה עם ניצחון מוחץ על הפועל דבוריה, 0:7. בחגיגת השערים השתתפו: עידו כהן – שלושער, יהונתן שטרית – שנישער, אסף עייש ומשה כהן – שער אחד כ"א.

מכבי נהריה הפסידה בביתה למכבי שעב, 3:0.

נערים א', ארצית: הפועל עכו פתחה את הליגה בתיקו חוץ מאופס נגד הפועל עלייה כפר סבא.

מ. כ. חוסן סיימה אף היא בתיקו, במשחק בית נגד הפועל עפולה, 2:2. יגאל פלאח ואילן גורביץ' כבשו לחוסן.

מחוזית: מכבי נהריה של המאמן אבי סבג, 'תפרה' בביתה את הפועל בני בענה בתוצאה, 0:10. בפסטיבל השערים השתתפו: עידו אבינועם – 4 שערים, סאלח אל דין שרכסי – 3 שערים, שי אלבז, מחמוד עכר ואושרי זכריה – שער אחד כ"א.

נערים ב', ארצית: הפועל עכו פתחה את הליגה עם הפסד בית להפועל קריית שמונה, 2:0.

ליגה מחוזית: הפועל עירוני כרמיאל עם המאמן מורן הכט, הביסה בביתה את צעירי שעב, 1:6. לכרמיאל הבקיעו: ירן מלול – 4 שערים, עלי איוב ואחמד טאהא – שער אחד כ"א.

פתיחה ברגל ימין הייתה גם להפועל מטה אשר שגברה בביתה על מעיליא, 1:5, משערים של דור הרוש, מחמוד חמוד, אריאל לוי, רואי סיסו ומוסעב עבד אל פתאח.

מכבי נהריה הפסידה בחוץ במשחק רב שערים לכפר יסיף בתוצאה, 5:4. לנהריה כבשו: אושרי זכריה – 3 שערים, אדיר יהלום – שער אחד.

סקציה מעלות עם המאמן ניסים אסולין רשמה ניצחון חוץ מרשים על בית ג'אן, 1:4. מועדא סיף הבקיע שלישייה, ענאן פואד בשער נוסף, השלים את הניצחון.

נערים ג': הפועל עכו עם המאמן דורון פישר, גברה בדרבי האזורי בחוץ על הפועל עירוני כרמיאל, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע אבי אברמשוילי.

גם הפועל מטה אשר רשמה פתיחה מוצלחת אחרי ניצחון בית על הפועל רובי שפירא חיפה, 2:3. למטה אשר הבקיעו: פאסיל טפרי – צמד שערים, עידו מועלם – שער אחד.

מכבי נהריה כבר הובילה בדקה השנייה, 0:1, משער של הלל שליו יעקב במשחק החוץ שלה נגד הפועל טירת הכרמל, אבל בהמשך ספגה שביעייה בדרך להפסד, 7:1.

גם מ. כ. חוסן הפסידה בחוץ כשנכנעה להפועל מעגן מיכאל, 6:0.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות