fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה, כדורגל: הפועל עכו ניצחה ועלתה לשלב הבא

הפועל עכו יצאה למשחק חוץ נגד הפועל בועיינה מליגה א', ורק בעשר הדקות האחרונות התעוררה והכריעה את המפגש בניצחון, 0:2, משערים של רז טוויזר וערן ביטון
שמחת העולים. שחקני הפועל עכו חוגגים את העפלתם לשלב הבא בגביע המדינה צילום: באדיבות אבי צרפתי

 גביע המדינה

הפועל עכו צלחה בשלום את הסיבוב הראשון שלה במסגרת משחקי גביע המדינה אחרי שגברה בחוץ על הפועל בועיינה מליגה א' בתוצאה, 0:2.

המארחים, שהעפילו לראשונה בתולדותיהם לליגה א', פתחו את העונה בצורה מפתיעה עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים. למרות שבעכו הצהירו כי הם מתייחסים בכבוד לכל קבוצה יריבה, המאמן אלי כהן עלה בהרכב משני, ללא השוער הראשון אופק אנטמן, צמד הבלמים ג'ורג' דיבה ועלי כיאל, הקשר ערן ביטון והחלוץ החם שלה עד כה, רז טוויזר. מי שכן זכו לפתוח בהרכב הם שוער המשנה ראזי אבו חמדאן, שעשה עבודה טובה, הבלם בן בנימין והקשר אביב גל שחזרו אחרי פציעה ארוכה, הקשר האחורי הצעיר אליאב בן עמי, גזהאין הבטמו ורועי הר.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגבירה עכו את לחצה וגם המסופסלים עלו למגרש. בדקה ה-77 נפרץ השער של בועיינה ומי אם לא רז טוויזר, שבבעיטה שטוחה ומדויקת הבקיע והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה-81 היה זה ערן ביטון, שהקפיץ מחוץ לרחבה כדור חכם, מעל השוער, היישר לרשת, 0:2.

בהפועל עכו היו מרוצים מהניצחון ומההעפלה לשלב הבא וממתינים כעת בקוצר רוח להגרלת סיבוב המשחקים הבא, בו השתתפו בנוסף, גם קבוצות מליגת העל.

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה – לחצו כאן!

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות