fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהצלחה: הפועל עכו פותחת עונה חדשה

הליגה הלאומית תצא היום לדרך כשהפועל עכו תארח במחזור הפתיחה את הפועל רמת גן. הקבוצה העכואית עברה עוד קיץ מטלטל אחרי שרוב שחקני הסגל מהעונה שעברה עזבו והיא נאלצה שוב לבנות את עצמה מחדש. מי נשאר? מי בא? מי עזב?
שחקני הפועל עכו מתכוננים לעונה החדשה צילום: זיו פרבר

המטרה: הישרדות בלי V.I.P.

קשה להאמין שהפועל עכו, שבכל קיץ עוברת טלטלות בסגל שחקניה ומתנהלת בתקציב נמוך ומתמודדת עם אתגרים כלכליים לא פשוטים, תהיה פקטור בקרב על העלייה. פלייאוף עליון ייחשב כהישג אדיר. קרבות תחתית? בקבוצה מנסים להדחיק את המציאות ולנסות להפתיע ולהימלט מאימת החלק התחתון של הטבלה. הפועל עכו, עם המאמן אלי כהן שממשיך לעונה שנייה, תנסה פשוט לשרוד בליגה הלאומית, לפחות עד שהמצב הכלכלי יתאזן ויאפשר לה להביא שחקנים איכותיים יותר.

הנורה האדומה שמהבהבת כבר שלוש עונות היא חוסר המחץ בהתקפה. בשלוש העונות האחרונות סיימה הפועל עכו עם מאזן סטטיסטי עגום ביותר ועם תואר הקבוצה הכי שחונה מבחינת הבקעת שערים.

שבוע ימים לפתיחת העונה ונראה שבהפועל עכו עדיין לא מצאו פתרון לחלק הקדמי. ראשי הקבוצה והאחראים על הצד המקצועי מספרים שהם עובדים קשה במציאת חלוצים, אבל בשטח זה לא נראה ככה. לזכותה של מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר, ייאמר שהיא שלא פוסלת כמעט אף מועמד ומגישה את שמו למאמן אלי כהן ולצוות המקצועי. אלא שבפועל, הדברים לא מתקדמים ולא מתממשים. אם כך הם פני הדברים, הפועל עכו תמשיך לחגוג אחרי תיקו אפס ולהיות, כרגע לפחות, מועמדת אפשרית לירידה.

סגל הפועל עכו – עונת 2020/21

צוות מקצועי

מאמן: אלי כהן.

עוזר מאמן: פטריסיו סייג.

מאמן כושר: אלון יעקובוב.

מאמן שוערים: אלי בכר.

רופא: ד"ר פאדי חאזן.

פיזיותרפיסט: הייתם בולוס וחנא נאסר.

צוות ניהולי

מחזיקת זכויות הניהול: קרן בן נשר.

מנכ"ל: צביקה מונקה.

מנהל: שמוליק אמירה.

מנהל משק: חיים חזן.

אנשי משק: צפניה גאון, שמעון נזהר.

נשארו: אופק אנטמן, רז טוויזר, ערן ביטון, אוהד אלביליה, אליאב בן עמי, חן ידען, גל קעטבי, עומרי וגנר, זאהי אחמד.

הצטרפו: גיתי סופר, אוריאל אלביליה, בן בנימין (מכבי כפר קאסם), רז לוי (מכבי קריית אתא, ליגה א'), חנן ביטון (נוער מכבי חיפה), ראזי אבו חמדאן (שוער, נוער מכבי נתניה), גזהאין הבטמו (הפועל הרצליה, ליגה א'), גל אביב (הפועל אדומים אשדוד, ליגה א'), פיטר אליאס (הפועל אדומים אשדוד), רועי רבינוביץ' (מכבי צור שלום), אנץ' קיזאילווקו (נוער מכבי חיפה), עלי כיאל (מכבי צור שלום, ליגה א').

עזבו: עמית קרן (שוער), טקויה מרימה, ידין לוגסי, גל בראל, גל קולני, ירין שרעבי, והיב חביבאללה, קובי מזרחי, אנואר מורד, עלא ג'עפר, דוד אמזלג, עומרי כהן.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות