fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 99:93 למכבי תל אביב בהארכה

ערן אסנטי מול אנדרו גאודלוק (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

אחרי שני הפסדים בליגה ועוד אחד באירופה, עירוני נהריה יצאה במוצ"ש האחרון למשחק ביד אליהו נגד מכבי תל אביב ושוב סיימה משחק בתחושת החמצה גדולה כשהפסידה 93:99 לאחר הארכה.

במפגש הקודם בין השתיים שהיה במחזור הראשון בעין שרה, נהריה איבדה יתרון מבטיח בדקות הסיום שהפך להארכה ובסיום ערב מותח ודרמטי הפסידה. משם כדור השלג המקצועי התחיל להתגלגל ובעצם לא נעצר עדיין.

נהריה פתחה את המשחק עם שלשה סטו דאגלאס שכנראה עצבנה מאד את מכבי והצהובים רצו קדימה ללא רחמים בדרך ל-3:12 (דקה 3) ואריק אלפסי הזעיק פסק זמן מוקדם. דרווין קיצ'ן עם 7 נק' רצופות העיר את החברים שלו לקבוצה ונהריה הצליחה להיצמד למכבי ולסיים את הרבע בפיגור 24:22. הקצב המהיר נמשך גם ברבע השני וגילברט בראון עם שלשה החזיר את נהריה ליתרון 24:25 אחרי דקות ארוכת ויינסי גייטס דאג להגדיל את היתרון ל-6 נק' 24:30 (דקה 12). ההגנה של נהריה כמעט ולא הייתה קיימת בחצי הראשון ומכבי הצליחה להשוות ל-34:34 (דקה 14). גייטס ובראון המשיכו להתעלל בהגנה הצהובה ואסנטי דאג להעלות את נהריה ליתרון 49:50, 5 שניות לסיום המחצית הראשונה, אבל מכבי כמו מכבי ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 50:52 אחרי שלשה על הבאזר של גאודלוק.

ערן אסנטי מול אנדרו גאודלוק (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)
ערן אסנטי מול אנדרו גאודלוק (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

גם ברבע השלישי קצב צבירת הנקודות מטורף המשיך ומכבי השתלטה על העניינים ונהריה נאלצה לרדוף אחריה. ניב ברקוביץ' דאג לפנק את חבריו באסיסטים יפים, 9 כאלה היו לו בסך הכל במשחק, ובראון צימק ל-73:74, אבל סוני ווימס היה שם שוב על הבאזר כדי לקבוע יתרון צהוב 73:76.

ברבע האחרון 3 פעמים נהריה הצליחה להשוות את התוצאה עד שהצליחה להוביל 81:85 (דקה 36) בזכות 6 נק' רצופות של טיירון נאש. הנדנדה המשיכה וסטו דאלגס עם המון קור רוח העלה את נהריה ליתרון 87:89 – חצי דקה לסיום. עבירה שטותית של ברקוביץ' שלחה את גאודלוק לעונשין והמשחק הלך להארכה אחרי שוויון 89:89 בתום הזמן החוקי. לנהריה עוד היתה אפשרות לנסות לנצח את המשחק, אבל חדירה של קיצ'ן לסל הסתיימה בחטיפה ובספק בעבירה בעקבותיה נשמעו תלונות מהספסל הנהרייני כלפי השופטים.

גילברט בראון מול סוני ווימס (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)
גילברט בראון מול סוני ווימס (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

בהארכה אלפסי המשיך לבוא בטענות כלפי השופטים אבל נהריה יכולה לבוא בטעות רק לעצמה כשהיא קלעה 4 נק' בלבד ואיבדה את הראש עם קבלת החלטות לא טובות בהתקפה. בסיום נהריה נשארה רק עם המחמאות וחזרה הביתה עם הפסד 99:93.

קלעו לנהריה: יינסי גייטס (8 כ"ח) וגילברט בראון 19 נק' כ"א, דרווין קיצ'ן 15 נק', טיירון נאש 13 נק', סטו דאגלאס 12 נק', יהונתן שולדבראנד 11 נק', ערן אסנטי 4 נק'. כן שיחק ניב ברקוביץ' 9 אס'.

טיירון נאש מול ויקטור ראד (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)
טיירון נאש מול ויקטור ראד (צילום: עודד קרני/מנהלת הליגה)

אריק אלפסי: "זה משחק שני נגד מכבי שזה נגמר בצורה כזאת. אני לא צריך לחכות לדו"ח אחרי המשחק. היתה עבירה מאה אחוז בסוף המשחק שלא שרקו אותה ואני לא יודע למה, צריך לשאול את השופטים למה. אני חושב שהמשחק הזה היה בידיים שלנו. זה דברים שקורים לנו העונה. זה כואב וזה חבל. היה מאמץ אדיר של כל השחקנים והם נתנו את הכל. אני חושב שהגנתית היינו צריכים להיות יותר טובים בעיקר בחצי הראשון. אני גאה בשחקנים שלי. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו. ".

אחרי 10 משחקים נהריה עמוק בתחתית הטבלה עם 3 ניצחונות בלבד, רחוקה ניצחון מהקו האדום ממנו יורדים ליגה. ביום ראשון 25.12 נהריה תצא למשחק חוץ נוסף בגן נר נגד גלבוע/גליל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות