fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד החינוך בצפון ביטל השעיית תלמיד מבית הספר

החלטת מנהלת מחוז הצפון ד"ר אורנה שמחון התקבלה בעקבות ערר שהגיש עו"ד אושרי שלוש מנהריה
עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)
עו"ד אושרי שלוש (צילום: יעקב מדר)

החלטת מנהלת מחוז הצפון ד"ר אורנה שמחון התקבלה בעקבות ערר שהגיש עו"ד אושרי שלוש מנהריה

מנהלת  מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון ביטלה את השעייתו של תלמיד מחונן מבית ספר יסודי סמוך לנהריה שהואשם בהתפרצויות זעם,

בכך קיבל משרד החינוך את עמדת משרד שלוש עורכי דין ושות' שטענו שהחלטת הנהלת בית הספר הייתה קיצונית ולא מידתית.

צורך להעמיק את השיח. ד"ר אורנה שמחון | צילום: אדריאן הרבשטיין
ד"ר אורנה שמחון | צילום: אדריאן הרבשטיין

 

עורכי הדין אושרי שלוש ואלדר כהן, הגישו לאחרונה ערעור  בשם  א', תלמיד  כיתה ב'  הלומד באחד הישובים בצפון, לבטל את החלטת בית הספר המורה על הרחקה לצמיתות של התלמיד והורתה להשיבו לספסל הלימודים.

העילה להחלטת בית הספר נבעה  מטענות  להתפרצויות  זעם של התלמיד, שסיכנו את חבריו ואת הצוות  החינוכי. הנהלת בית הספר  טענה כי לאחר שמוצו כל  המאמצים על ידי הצוות החינוכי החליטה  מנהלת בית הספר להשעות  את התלמיד לצמיתות .

עורכי הדין שלוש וכהן טענו במסגרת הערר כי מדובר בילד נבון, חכם, מנומס ןאהוד חברתית שעבר בהצלחה את מבחני הקבלה לתוכנית העשרה ייחודית לתלמידים מחוננים ומצטיינים בשלב החינוך היסודי.

בעקבות אירוע אלימות חריג שחווה א', טענה הנהלת בית הספר כי הוא נתון להתפרצויות  כעס ואלימות  שאינן בדרך השגרה של  התלמיד.

עוד נטען  בערר כי  הוריו של א' הם הורים מעורבים , דואגים  ופעילים בחיי הילד  מתוקף כך נחשפים למידע רב ואף שיתפו פעולה עם הנהלת בית הספר  עד אשר החלו להיווכח,  כי מדובר במגמה  המופנית כנגד א' כולל נקיטת סנקציות  והרחקות תכופות מבית הספר.

לאורך כל הדרך, הסכימו  ההורים כי התלמיד ילווה בתוכנית טיפול  לרבות ליווי של פסיכיאטר ילדים וכן מדריכת הורים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות