fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: קניון נהריה מארח את העסקים שנפגעו בשיטפון

פוסט שהעלתה בפייסבוק מנהלת השיווק של קניון נהריה, קרא לבעלי העסקים שנפגעו, להתארח בקניון, עד שיוכלו לפתוח חזרה את עסקיהם
גליתה בקניון נהריה. צילום: עינת מיטרני גדיש
גליתה בקניון נהריה. צילום: עינת מיטרני גדיש

הנהלת "קניון נהריה" נחלצה לטובת בעלי העסקים בעיר, שנקלעו למצוקה בניהול העסקים בעקבות השיטפון שפקד את העיר. כידוע, עסקים רבים, בעיקר העסקים בקניון "ארנה" בעיר, ספגו פגיעה אקוטית, חלק מהעסקים נהרסו כליל, רבים לא יכולים לפתוח את העסק ולרבים אחרים נהרסה סחורה בשווי רב.
פוסט שהעלתה בפייסבוק מנהלת השיווק של הקניון, עינת מיטרני גדיש, קרא לבעלי העסקים שנפגעו, להתארח בקניון נהריה, עד שיוכלו לפתוח חזרה את עסקיהם. הנהלת הקניון הוותיק בעיר, שבבעלות כלל ביטוח, קיבלו תוך יומיים מרגע הפנייה פניות משבעה מותגים, שחלקם אף מהקניון המתחרה והמושבת. בין העסקים ניתן למצוא את חדר הכושר אייקון, גליתה, מאניה ג'ינס, NOYZZ, בורקס בכר העגלה, תכשיטי נאוליטיק, mens 101 וישנה התעניינות של מותגים ועסקים מקומיים נוספים.
מיטרני גדיש: "בתוך המראות והחוויה האישית שחוויתי בעיר, וכשראיתי את הנזקים שנגרמו והבנתי מה קורה עכשיו לבעל חנות שלא יכול לפתוח את העסק ויש לו משכנתא וילדים, הוצאתי את ההודעה שבעלי חנויות שנפגעו מוזמנים ליצור אתנו קשר. הזכיינית של גליתה היתה הראשונה להצטרף, בורקס בכר העגלה הצטרפו אחריה, ואז הגיעו גם כל השאר. אפשרנו להם כניסה מידית, וזירזנו את התהליך. הכל קרה מאוד מהר. הראנו להם את החנויות כבר ביום ראשון ונכנסנו למצב של עבודה שוטפת לצורך צביעת החנויות והצבתם בסטנדרטים לתחילת עבודה מידית, כדי שבעלי העסקים לא יצטרכו להתמודד גם עם זה".
"מבחינתנו, ראינו את זה כעזרה לקולגות, נכון שמדובר במתחרה שלנו, אבל הוא מגיע בדיוק כמונו מתחום הקמעונאות. הם לא מהווים איום, בשום אופן, ואנחנו נהנים גם מהטראפיק שזה יוצר. אנחנו ברי מזל שטיפת מים לא חדרה למקום שלנו, והמעט שאנחנו יכולים לעשות זה לעזור לסוחרים, אחרי שהבנו כמה נזק נגרם לבעל עסק כזה. ובכלל, האג'נדה שלנו היא מאוד משפחתית. בעלי החנויות בקניון הם כמו חברים שלי. כל עובדי הקניון קיבלו אותם בהערכה ופרגון. היה ברור שהם מיד מצטרפים למשפחה".
לטענת הקניון, הסוחרים קיבלו תנאים מיטיבים, השכרה של חודש בחודשו והתשלום הוא לפי אחוזים מעטים מהפדיון, כשבעלי העסקים מחויבים לשלם לפי מה שהרוויחו. במקרה הזה, כלולים בפנים גם דמי הניהול, ואין רף תחתון כלשהו, פרט לתוספת הארנונה כמובן.
"רק ממידע ראשוני על המצב בארנה, לנו זה היה ברור שזה לא ייגמר כל כך מהר" מספרת מיטרני גדיש. "אנחנו נדאג לציין את האירוח שלהם אצלנו באירוע מיוחד, וכמו שאחנו פועלים עבור כל העסקים בקניון, נעשה הכל שהם יעבדו טוב".
מנכ"ל פרו-מול עופר שחטר: "מחמם את הלב לראות איך הנהלת הקניון שמה בצד את האינטרסים העסקיים ומוכיחה שגם בעולם העסקי יש מקום לעזרה לזולת. החנויות שנארח זוכות לתנאי פופ אפ מיוחדים ומטיבים בחוזים קצרי טווח המבוססים על אחוזים מהפדיון, עד לחזרתן לפעילות סדירה בעסק המקורי. בצעד חריג אנו מאפשרים גם לרשתות השוכרות בקניון ארנה להסתייע בפעילות שלנו, מתוך הבנה של חברה העוסקת בניהול קניונים שהמצב והנזקים שנגרמו לקניון המתחרה לא יאפשרו חזרה מידית או מהירה לשגרה ופעילות סדירה. צעד זה משול לחבל הצלה ובלון חמצן לעסקים שפעילותם הופסקה ואנו מקווים שנצליח לסייע בצמצום הנזקים ובאובדן ההכנסה הכספית של אלו שנפגעו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות