fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מקרים נוספים של הטרדת ילדים בעיר

נהג נעצר בקרבת תלמידים ביציאה מבית הספר וניסה לשכנע אותם לעלות איתו לרכבו. ההורים הגישו תלונה במשטרה. עד כה לא נתפס חשוד במעשה
אילוסטרציה. pixabay
אילוסטרציה. pixabay

לצפון-1 נודע כי לאחרונה תופעה מטרידה מדירה שינה מעיניהם של הורים לתלמידים בבית ספר רמז בשכונת עמידר בנהריה.

עפ"י מידע שהגיע מההורים, לפני מספר שבועות, בסיום יום הלימודים בשעות הצהריים, עצרה מכונית בצד הכביש, כשהנהג פנה לילדים והציע להם עזרה עם התיק, וטרמפ הביתה על מנת למשוך את התלמידים לעלות אתו לרכבו. את התיאור לאירועים קיבלו ההורים מהילדים עצמם, כולל פרטים דלים על המכונית. לטענת ההורים, המקרה התרחש לפחות פעמיים. ההורים הגישו תלונה במשטרה, והוחלט על סיור של השיטור העירוני, סביב בית הספר ובשכונה. עד כה לא נתפס חשוד במעשה.

מקרה זה מצטרף למעל לחמש תלונות שהוגשו במשטרה בחודש ספטמבר כנגד תושב העיר, בן 50, שנעצר בחשד שהטריד ילדות סמוך לפארק משחקים מקומי, כשהוא קורא להן לגשת אליו על מנת שייצפו בו, תוך שהוא חושף בפניהם עפ"י החשד את איבר מינו ומבצע אקט מיני. החשוד נעצר על ידי המשטרה והובא להארכת מעצר.

עפ"י גורמים חינוכיים, חשוב ללמד את הילדים לא לדבר עם זרים, ולא לקחת אוכל או כל דבר אחר שמציעים להם, בלי אישור של ההורים. כשהם נמצאים בסיטואציה בה פונה אליהם זר והם חשים סכנה, למדו אותם לומר לא תקיף וברור, לצעוק חזק ולרוץ מהמקום. בנוסף, למדו את הילדים על "זרים בטוחים", מהם אפשר לבקש עזרה במצב בו הם מרגישים מאוימים או חסרי ביטחון בדרכם. דוגמאות לזר בטוח: מורים בבית הספר, שוטרים, מאבטחים ואפילו אמהות עם ילדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות