fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלב ג' בפרויקט "אזורים צמרות" בנהריה יוצא לדרך

חברת "אזורים" מודיעה על תחילת שיווקו של השלב האחרון בפרויקט " צמרות נהריה" בשכונת אריאל שרון החדשה בנהריה
הדמיות פרויקט "צמרות נהריה" | צילום: 3D Visiom

פרויקט המגדלים הראשון בנהריה

חברת אזורים מודיעה על תחילת שיווקו של השלב האחרון בפרויקט " צמרות נהריה" בשכונת אריאל שרון החדשה בנהריה, הממוקמת בצפון-מזרח העיר ונהנית מגישה נוחה לצירי התנועה המרכזיים. השלב השלישי בפרויקט כולל שני מגדלים יוקרה מפוארים עם 195 יחידות דיור בגובה 26 קומות. מדובר במגדלים הראשונים שנבנים בנהריה ובבשורה משמחת עבור העיר שהתאפיינה בעיקר בבנייה נמוכה. תמהיל הדירות כולל דירות מרווחות בעלות 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן, הכוללות מרפסות גדולות ומפנקות. כלל הדירות בפרויקט נהנות מחניה ומחסן. צפי אכלוס לסוף שנת 2026, מחיר דירה מתחיל מ- 1.4 מיליון שקלים.

השלב השלישי מגיע לאחר סיומם המוצלח של השלב הראשון והשני וכן אכלוס הדירות בפרויקט. "צמרות נהריה" כולל 7 בניינים בסך הכל בעלי 349 יחידות דיור. המתחם של אזורים נהנה ממיקום אסטרטגי בשכונה החדשה, לצד צירי תנועה ראשיים – כביש 89 ו-4, ומקטע כביש 6 העתידי. כמו כן, הפרויקט גובל מצדו האחד במרכז התרבות והפנאי של המתחם, ומצדו השני בפארק מרכזי רחב ידיים אשר צפוי להקמה בהמשך. בנוסף הפרויקט מוקם בסמיכות למוסדות חינוך, פארקים, המרכז הרפואי לגליל ולמרכז מסחרי.

הדמיות פרויקט "צמרות נהריה" | צילום: 3D Visiom

פרויקט "אזורים צמרות נהריה" מספק לדייריו חוויה ייחודית עם ערך מוסף. הודות לשיתוף פעולה פורה בין חברת הנדל"ן "אזורים" לארגון "ארץעיר"- עמותה המתמחה בבניית קהילות, נבנית קהילת דיירים ייחודית ומגובשת הנהנית מפעילויות העשרה ואירועים הממומנים על ידי אזורים. שיתוף הפעולה הזה נולד במסגרת החזון של "אזורים" ליצירת קהילות איכותיות ומגובשות בכל רחבי הארץ. כארגון המקדם קהילתיות עירונית, "ארץעיר" הוא שותף מלא לאורך כל הדרך ביצירת הקהילה ואף ממנה אדם מטעמו המלווה את הקהילה לאורך הדרך. "אזורים" וארגון "ארץעיר" פועלים גם בפרויקט "סנטרל פארק" הממוקם בעיר באר שבע.

יוני בראל, סמנכ"ל מכירות: "השכונה החדשה היא אחת הבולטות והאטרקטיביות שנבנו בצפון בשנים האחרונות ואנו נרגשים לצאת לשלב ג' והאחרון. "אזורים" גאה להוביל את התפתחותה של העיר נהריה ליעד מבוקש עם מגדלי יוקרה המספקים לדיירים נוף מרהיב ומפרט איכותי, יחד עם חיי קהילה תוססים. עוד טרם ההשקה, אנו נתקלים בביקוש רב לפרויקט לאור אופיו הייחודי והחדשני ובו מגדלי היוקרה הראשונים של נהריה. המגמה המצטיירת בעקבות אופיים של הרוכשים השונים בפרויקט בנהריה היא מעבר של משפחות מאזור הכרמל והקריות וכן השכונות המערביות של נהריה. תכנון המתחם של אזורים נעשה תוך שימת דגש מיוחד על ערך הקהילתיות ועל המרחבים המאפשרים חיבור ואינטראקציה בין הדיירים, בין אם מדובר בפארק פרטי שמוקם במרכז הפרויקט ובין אם בתכנון מועדון דיירים בלב הפרויקט".

יוני בראל, סמנכ"ל מכירות | צילום: תמר מצפי

שכונת אריאל שרון החדשה ממוקמת בחלקה הצפון-מזרחי של העיר ונהנית מקרבה לצירי תחבורה מרכזיים באזור ובהם כביש 89 ותחנות הרכבת והאוטובוסים המרכזיות של העיר, השכונה אף ממוקמת בסמיכות למרכז הרפואי "גליל" וכן לשכונת נהריה הירוקה. בשכונה החדשה נבנים כיום מתחמי מסחר, תיכון חדש, בתי ספר וגני ילדים, בנוסף למתקנים אלו מתוכנן פארק מרכזי לרווחת התושבים אשר יהווה את הריאה הירוקה של האזור לצד פארקים נוספים ומספר גינות משחקים ונוי שיהיו פזורות בשטחה. כל אלה משקפים את תכנונה המודרני והקהילתי של השכונה המבוקשת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות