fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת עורכי הדין בכדורגל של מחוז חיפה זכתה באליפות אירופה

הנבחרת הפתיעה את אירופה, כשסיימה את האליפות עם מאזן ניצחונות מושלם. המאמן והקפטן, עו"ד עיסא ברבארה: "גאה על ההישג שהביא הרבה כבוד לישראל"
כבשה את אירופה. נבחרת עורכי הדין בכדורגל חוגגת את זכייתה באליפות היוקרתית

נבחרת עורכי הדין בכדורגל של מחוז חיפה, עשתה היסטוריה כשזכתה לראשונה באליפות אירופה. הטורניר נערך בעיר לימריק שבאירלנד וזו הפעם הראשונה שנבחרת עורכי הדין של מחוז חיפה משתתפת באליפות. מדובר במסע משחקים הרואי של אחת הנבחרות הטובות, החזקות והאיכותיות שייצגה את ישראל באליפות אירופה ללשכות עורכי הדין.

מי שאימן את הנבחרת ומשמש כקפטן הוא עו"ד עיסא ברבארה מאבו סנאן. בסגל הנבחרת היו גם עו"ד נמיר אדלבי מעכו, עו"ד מועמר אסדי ועו"ד סאלח זיאד מדיר אל אסד.

נבחרת עורכי הדין הישראלית, שובצה בשלב הבתים המוקדם יחד עם קבוצות מצ'כיה ומוולנסיה, ספרד.

במשחק הפתיחה היא גברה על צ'כיה, 0:2, ובמשחק השני היא ניצחה את הנבחרת הספרדית, 2:4. ברבע הגמר היא חוללה סנסציה אדירה כשהדיחה את אלופת אירופה הנוכחית מבודפשט, הונגריה, והביסה אותה, 0:6. בשלב חצי הגמר הם ניצחו את נבחרת רומא, איטליה, בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, 3:4, אחרי שוויון במשחק, 1:1.

במפגש הגמר ניצחה הנבחרת הישראלית את קבוצת גרנדה מספרד בתוצאה, 2:4.

עו"ד ברבארה, סיכם: "מדובר באליפות יוקרתית בהשתתפות 40 נבחרות מכל אירופה ומהרמה הגבוהה ביותר. פתחנו את האליפות בסערה והגענו לשלב רבע הגמר, מול מחזיקת הגביע מהונגריה שזכתה ב-3 אליפויות ב-4 השנים האחרונות, במומנטום אדיר ובאמונה גדולה ביכולתנו. כבר אחרי 25 דקות הובלנו, 0:4, וזה גמר אותם. מהרגע הזה, פתאום כולם התחילו להתייחס אלינו. בחצי הגמר התמודדנו נגד קבוצה מאיטליה, ש-8 פעמים הייתה אלופת אירופה. הובלנו, 0:1, ואז הם השוו. בפנדלים, השוער שלנו, ענאן פרו, עצר שני פנדלים וניצחנו, 3:4. בגמר, שיחקנו נגד קבוצה שכל הטורניר ספגה שער אחד בלבד והציגה הגנת ברזל קשוחה וחזקה. אחרי רבע שעה כבר הובלנו עליהם, 0:3. הם עוד ניסו לחזור למשחק, אבל היינו כל כך נחושים וחדורי מוטיבציה, וגם הצגנו כדורגל איכותי, שאף אחד לא יכול היה לעצור אותנו בדרך לזכייה במדליית זהב ובגביע אלופת אירופה. אני שמח, מאושר וגאה בכל השחקנים על ההישג שהביא הרבה כבוד לישראל".

היעד הבא של נבחרת לשכת עורכי הדין של חיפה הוא אליפות העולם ללשכות עורכי דין שתתקיים בחודש מאי 2020 במרקש, שבמרוקו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות