fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משגב: טייס שני במשפחה

סגן ע' סיים השבוע קורס טיס מספר 178, אחיו סיים קורס טייס תובלה במחזור הקודם. גאווה
סגן ע צילום דוצ

ביום שלישי השבוע הגיע לסיומו קורס טיס מספר 178, בטקס הענקת דרגות קצונה לבוגרי הקורס. הטקס נערך במעמד מפקד בסיס חצרים, תת אלוף אביעד דגן, מפקד בית הספר לטיסה, אלוף משנה י', ובנוכחות המשפחות, חברים ואנשי חיל האוויר.

הטקס סיכם שלוש שנות הכשרה שכללו בין היתר לימודי תואר אקדמי.

בטקס "מסדר כנפיים" הוענקו כנפי טיסה לבוגרי קורס הטיס מחזור 178 והוא יתקיים בסימן 50 שנים למלחמת ההתשה במעמד ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, ראש המטה הכללי, רב- אלוף אביב כוכבי, ומפקד חיל- האוויר, אלוף עמיקם נורקין.

סגן ע צילום דוצ

סגן ע' מאחד היישובים הקהילתיים שבמועצה האזורית משגב, מסיים קורס טיס במגמת קרב. ע' סיים במסגרת הקורס גם תואר ראשון בכלכלה.

הוא למד בתיכון בכפר ורדים והרחיב מוזיקה ופיזיקה. היה חניך ולאחר מכן מדריך בתנועת הנוער העובד והלומד. תחביבו המרכזי הוא מוזיקה, הוא מתופף מכיתה ז', מנגן בפסנתר והשתתף בתזמורת של כפר ורדים. הוא חובב כושר קרבי ומשחקי כדור.

טרם גיוסו עשה שנת שירות בעמותת "בקהילה" שעיקר עיסוקה הוא גישור על פערים חברתיים ומתן עזרה.

את תחילת הדרך אל קורס הטיס החל כאשר קיבל זימון לשחקים והתקדם מספר שלבים, מיד הבין שזה מה שהוא רוצה לעשות, בנוסף הוא שמע סיפורים מאחיו הגדול שסיים את הקורס הקודם מספר 177.

למפגש מח"א (מפקד חיל אוויר) עם דמויות משפיעות הוא בחר להביא את המחנך שלו מהחטיבה, שהיווה עבורו מודל לחיקוי ולהערצה.

על שילוב בנות בקורס טיס הוא אומר: "יש חשש אצל בנות להגיע לגיבוש. בעיקר כי יש אמירה על הקורס שבנות ובנים עושים פה את אותם הדברים ולא לכולן זה מתאים, אין סיבה שאישה תצליח פחות מגבר ואפילו להיפך".

"החוכמה זה לעשות את הכי טוב שלך גם אם אתה לא מרגיש שאתה מצליח", כך סגן ע'.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות