fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקומי בכיף שלי: מירית אדרי – יזמת מלידה

עם שתי חברות מצליחות מאחוריה, פתחה לאחרונה מירית אדרי מנהריה מכון יופי אסטרטגי, בתקווה שיהפוך לרשת גדולה ומבטיחה
להיות יזמת. מירית אדרי. צילום: ליאת אבוחצירה בן דרור

שיחה עם חברה טובה הביאה את מירית אדרי (43) מנהריה, יזמית בנשמתה, לפתוח את מכון היופי UNIQUE CLINIC בשכונת עמידר בעיר. פתיחת המכון התרחשה בהחלטה נחושה של אדרי, שגם אחרי שחברתה החליטה לוותר על המהלך, הלכה עם החזון היזמי שלה עד הסוף. היום, חובקת אדרי מקום חדש, מגוון וחוויתי לכל הדעות, ובעתיד היא אפילו רואה את המיזם שלה הופך לרשת טיפוח מצליחה, והכל מתחיל, כאן, בנהריה.

"הכל קרה מאוד מהר, ביום רביעי החברה ואני נפגשנו והיא סיפרה לי שהיא רוצה לחזור לעולם היופי והקוסמטיקה, ואני בדיוק חיפשתי את האתגר הבא. ביום חמישי כבר יצאנו לחפש מקום ולשמחתי מצאנו ושכרנו את המקום המושלם. ביום שישי כבר הגיע שיפוצניק שהחל לעבוד על שדרוגו. למדתי על עצמי שברגע שאני מקבלת החלטה אני צריכה לרוץ איתה, ממש כמו בבורסה. אם אתה לא מקבל החלטה במקום, אתה עלול לפספס את ההזדמנות".

הנטייה לא לדבר יותר מדי על נשים שיוזמות עסקים מתוך ראייה עסקית רחבה וכלכלית, כבר מאחורינו, ואדרי היא, ללא ספק, אחת היזמיות המובילות בנהריה.

אדרי, נשואה לשמעון ואמא לארבעה ילדים, הגיעה לנהריה מעכו לפני 18 שנים.

אחרי 12 שנים כמתכנתת ב IBM, החליטה שהיא רוצה ללמוד כלכלה ולצאת לדרך חדשה. במהלך הלימודים נפטרו שני הוריה, ועם שני ילדים קטנים בבית, נאלצה לחפש את הדרך לשלב את האופי היזמי שלה יחד עם גידולם. בדיוק באותה שנה, גם בעלה החליט לצאת לעצמאות, ופתח חברה לפרויקטים גדולים בתחום החשמל, אז החליטה אדרי להצטרף אליו, ויחד הפכו את החברה לאחת המובילות בארץ בתחום, כשבאמתחתם פרויקט החשמל של מנהרות הכרמל ופרויקט מגדלי מת"מ החדשים, ובמקביל פתחה חברה נוספת, להשבחת נכסים מסחריים באזור הצפון.

לאדרי, כמו שאתם קוראים, אין רגע דל, וכאמור, בחודש שעבר פתחה את המכון בהתרגשות רבה: "מבחינתי זה כמו עוד ילד. הפתיחה אמם לוותה מעט בחששות, כיוון שבכל זאת, כשפותחים מקום כזה מגיעים בדרך כלל עם מאגר לקוחות, אבל זה הבייבי שלי ואני בונה אותו מאפס, ואין מאושרת ממני לבנות מכון טיפוח ויופי לרווחת הנשים". במכון, מעבר למניקור ופדיקור, ניתן למצוא גם הצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר, מקלחון שיזוף ועוד, וכאמור, נראה שעבורה זוהי רק תחילת הדרך בתחום. היא כל כך נחושה בהצלחת המקום, ששלחה את בתה הבכורה (17) ללמוד את רזי המניקור-פדיקור, כדי שתפתח את מושגי הטיפוח ובעתיד אף תנהל את העסק בעצמה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות