fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקומי בכיף שלי: "לחשוב קארמה"

גלי אדר, יועצת ביוגרפית וחוקרת קארמה מוציאה ספר חדש על הגורל של כולנו
גלי אדר. צילום: פרטי

אולי תופתעו לגלות שבכפר ורדים מתגוררת חוקרת קארמה, או בעגה המקצועית – יועצת ביוגרפית.

כן, יש מקצוע כזה. גלי אדר (60), בוחנת כבר 35 שנה כיצד ניתן להתחבר לרובד הגורל שלנו, ובימים אלה, משיקה ספר חדש בשם "לחשוב קארמה". אדר בוגרת תואר ראשון במדעים בתחום הביולוגיה באוניברסיטה העברית, למדה הוראה בטכניון בחיפה ותואר שני בחינוך באמנויות בלסלי קולג'. הייתה ממקימי בית הספר לרפואה משלימה במכללה האקדמית גליל מערבי ולמדה בתוכנית הראשונה להכשרת יועצים ביוגרפיים.

"תמיד שאלתי שאלות הרות גורל בנוגע לקיום שלנו. אחרי הצבא למדתי מדעים כדי לנסות להבין קצת יותר, אבל אז הבנתי שתשובות רבות לא באמת אמצא שם. בתחילת דרכי הרוחנית למדתי יוגה, קארמה וגלגול נשמות, נושאים שמאוד עניינו אותי. רציתי ללמוד באופן יותר קונקרטי ולא רק ברעיונות כלליים. הבנתי שיש חשיבות גדולה בהבנת הנפש והעולם הרגשי. כך יצא שעסקתי גם בתחומי חינוך וגם בנפש. למדתי הנחיית אמהות, עבדתי איתן ועם ילדים מחוננים, לימדתי יוגה וביולוגיה בשלומי, שני תחומים שמבחינתי משלימים."

אדר היא הנינה של צבי אהרונסון, ממשפחת אהרונסון המפורסמת, שהיתה ממקימי הישוב היהודי בארץ ישראל. כחלק מהתמחותה בנושא הגורל, חקרה את חייה וגורלה של שרה גיבורת ניל"י, ולפני כעשור הקימה את בית הספר "אם החיטה" באמצעותו מכשירה יועצים ביוגרפיים, מרצה, חוקרת, מפתחת מתודות בתחום ומטפלת בלקוחות בשיטת חקירת הקארמה.

"השאלה המרכזית שאותה חקרתי היא שאלת הגורל – הקרמה" מספרת אדר "שאלה זו בוחנת כיצד אפשר להתחבר לרובד הגורל – הקרמה, בצורה חווייתית, תוך הבנה מודעת של חוקי הרוח, כאשר מתוך הבנה זו ניתן להתחבר לרובד הנפשי של החוויות הרגשיות של סבל וכאב".

הספר החדש של אדר מכיל מפתחות להבנת הגורל ומציג את החוקים הפועלים הלכה למעשה בעיצוב הגורל האישי."הספר פורץ דרך בתחום האלטרנטיבי, משקף איך להבין את החיים, ומביא המון דוגמאות של תלמידות, לקוחות ושלי איך מתקיימים חוקי רוח שהם גבוהים יותר מהנפש ואיך לפתוח את הדרך להבין את החוקים הללו, דרך חקירה. בנוסף, אני פותחת שתי סדנאות ביוגרפיה, בנהריה ובכפר ורדים ואשמח מאוד שכמה שיותר אנשים ייחשפו לתחום הזה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות