fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פומרנץ מבטל את הסרט אודות עורכת הדין של המחבלים

בעקבות פניית השרה רגב אתמול ליועץ המשפטי לממשלה ולפומרנץ, הסרט "לאה צמל-עו"ד" לא יוקרן במסגרת פסטיבל דוקאביב שמתקיים בימים אלה במעלות-תרשיחא
ארקדי פומרנץ צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

שרת התרבות והספורט, מירי רגב (תא"ל במיל') פנתה אתמול (שלישי) במכתב, ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט ובמכתב נוסף אל ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ במטרה למנוע את הקרנת הסרט "לאה צמל-עו"ד" במסגרת פסטיבל דוקו אביב שמתקיים בימים אלה במעלות-תרשיחא.

לדברי השרה רגב: ״הבחירה להקרין סרט כזה אינה אלא יריקה לא רק בפרצופם של המשפחות השכולות אלא גם בפרצופה של מדינתנו, מדינה חפצת חיים מול אלה המסיתים כנגד היותנו מדינה יהודית ודמוקרטית ומאדירים את אותם מחבלים הפוגעים באזרחינו וחיילינו".

פומרנץ שלח הבוקר מכתב לשרה ובו כתב: "כפי שידוע לך משיחתנו, איני תומך בסרט וסולד ממסריו. לא צפיתי ולא אצפה בו. כמי ששכל את דוד ורבים מחבריו הטובים כתוצאה מאירוע לחימה אני מודע לרגשות העזים שהנושא מעורר. כראש עיר הקשוב לרגשות התושבים ולאור העובדה שנושא הסרט עלול להפר את המרקם המיוחד שקיים בעיר, הוריתי על ביטול הקרנת הסרט, וזאת למרות ההכשר שניתן על ידי משרד התרבות והספורט".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות