fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מספר אחד: אלכס קובטונוב ממעלות זכה באליפות אירופה לנוער

הישג ענק לאלכס קובטונוב (15) ממעלות, שזכה בתואר אלוף אירופה לנוער בקיקבוקס והשלים שנה ללא הפסד ותואר שלישי: אלוף ישראל לנוער ואלוף גביע העולם
אלוף אירופה לנוער. אלכס קובטונוב, עם סיום קרב הגמר צילום: באדיבות אלכס דר

אלכס קובטונוב (15) ממכון סילאפה תאי מעלות, הוכתר לאלוף אירופה לנוער בקיקבוקס, לאחר שסיים במקום הראשון וזכה במדליית זהב באליפות אירופה שהתקיימה בעיר גיור, שבהונגריה.

בכך, השלים הספורטאי הצעיר עונה שלמה של תחרויות, ארציות ובינלאומיות, ללא הפסד, בהן זכה בתואר אלוף ישראל לנוער, ומקום ראשון בתחרות גביע העולם.

קובטונוב, שהתחרה בקטגורית משקל 75 ק"ג, הפגין יכולות גבוהות, ובשלב חצי הגמר רשם ניצחון משכנע על אלוף רוסיה, 0:3. בקרב הגמר, פגש קובטונוב יריב מנוסה ובעל רקורד מקצועי מרומניה. הקרב היה שקול וצמוד, בסיומו ניצח קובטונוב, 0:3 בדרך לזכייה בתואר אלוף אירופה.

באליפות אירופה, המוכרת על ידי ההתאחדות העולמית לקיקבוקס – וואקו והוועד האולימפי, השתתפו 1961 ספורטאים מ-39 מדינות.

נבחרת ישראל כללה 20 מתחרים, 6 מאמנים ומנהל מקצועי. בראש המשלחת עמד יו"ר התאחדות הקיקבוקס בישראל, האני סקס.

דר: "אלכס סיים שנה מוצלחת מאוד עם זכייה משולשת: אליפות ישראל לנוער, מקום ראשון בתחרות גביע העולם וכעת זכייה בתואר אלוף אירופה. כל זאת, עם מאזן ניצחונות מושלם. אני מברך את אלכס על ההישגים, שהגיעו על ידי התמדה באימונים וחתירה למצוינות. אני רוצה גם להודות ליו"ר התאחדות הקיקבוקס בישראל מר האני סקס, על התמיכה ושיתוף הפעולה, לכל חברי המשלחת הישראלית לאליפות, לעמותת הספורט העירונית במעלות בניהולו של עידן כפיר, לחנות אקו פארם על תרומתם ולמאמן יבגני ניימן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות