fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכמים עשור בכרמיאל: 12 בתי קולנוע תוך פחות משנתיים

אחרי למעלה מ-15 שנים בלי בתי קולנוע אפשר ליהנות היום מהסרטים הכי טובים קרוב לבית
גן העיר חזית בתי הקולנוע צילום אלכס הובר

במשך יותר מ-15 שנים סבלה העיר כרמיאל מהיעדר בתי קולנוע לאחר ששישה אולמות של רב חן בקניון "כיכר העיר" נסגרו בסוף שנות ה-90.

המקום היחיד שנותר להקרנת סרטים וסרטי איכות היה היכל התרבות, אך לא באופן סדיר. כך הפכו בתי הקולנוע בקריון קריית ביאליק במשך שנים רבות למקום המפגש לאוהבי הקולנוע הכרמיאלים.

בתחילת חודש יוני 2016, כאשר מרכז הבילויים והקניות גן העיר עדיין היה בשלבי בנייה אחרונים, נפתחו שישה בתי קולנוע על ידי חברת סינמה פרימיום של היזם ישראל הורוביץ במתחם זה. מאוחר יותר, כאשר הסתיימה הבנייה נוספו בגן העיר בתי אוכל מרשתות מוכרות וחנויות, המקום הפך לאחד ממוקדי הבילוי של העשור האחרון.

היום מופעלים ששת בתי הקולנוע במתחם על ידי חברת מובילנד, אחרי שהמקום עבר שיפוץ והחליף בעלים.

מספר חודשים לאחר פתיחת בתי הקולנוע בגן העיר, בחודש פברואר 2018 נפתחו עוד שישה, בחוצות כרמיאל, תחת המותג גלובוס מקס – היום הוט סינמה.

בחוצות כרמיאל פועל מתחם הוט סינמה על פי הקונספט של בתי הקולנוע השייכים לרשת, כלומר מרכז בילויים ובו מתחמי מזון ומסעדות ומשמש מרכז בילויים לתושבים. כך יצא שאחרי שנים בהן לא היה בעיר כרמיאל ולו בית קולנוע אחד יש היום 12 בתי קולנוע אשר מביאים לעיר את כל מה שיוצא אל האקרנים בכל הארץ.

קניון חוצות צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות