fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר – זוכת פרס החינוך

נימוקי ועדת הפרס: "מערכת החינוך מעצימה ומטפחת את הרב תרבותיות והחיים המשותפים, מפתחת תחומי העשרה ומחנכת לערכים, תחת שני אשכולות מרכזיים: הכלה ומניעת נשירה וכן למידה והישגים".
מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, דר' אורנה שמחון צילום: משרד החינוך.
מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, דר' אורנה שמחון צילום: משרד החינוך.

שר החינוך נפתלי בנט, התקשר היום, (רביעי) לראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ, ובישר לו באופן אישי כי מערכת החינוך של המועצה היא הזוכה בפרס החינוך הישובי הארצי של משרד החינוך.

בחודש ינואר האחרון ביקרה ועדת הפרס הרשמית של משרד החינוך במטה אשר. בביקור במוסדות החינוך של המועצה שארך שלוש שעות, ראו וחוו חברי ועדת הפרס, מלווים במנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, ראש המועצה, משה דוידוביץ וראשי מערכת החינוך במועצה, מגוון רחב של פעילויות, תכניות, ומסגרות חינוכיות מובילות, המייצגות את העשייה החינוכית הענפה המתקיימת במועצה. מערכת החינוך במועצה מעצימה ומטפחת את הרב תרבותיות והחיים המשותפים, מפתחת תחומי העשרה ומחנכת לערכים, וזאת תחת שני אשכולות מרכזיים שהוצגו בפני חברי הוועדה: הכלה ומניעת נשירה ולמידה והישגים.

שר החינוך, נפתלי בנט: "אני שמח לבשר לכם שזכיתם בפרס החינוך הארצי על מערכת החינוך הטובה במדינת ישראל. זה הפרס העליון בתחום החינוך. זאת בזכות עבודה יוצאת דופן של המועצה וכל עובדי וצוותי ההוראה במערכת, מה שקורה במטה אשר הוא ההוכחה שעליתם על המסלול גם בפן ההישגי ויותר חשוב בפן הערכי. זה מה שאני מחפש במערכות החינוך במדינה, ילדים שגדלו ויהיו להם גם את הכישורים להצליח בעולם החדש אבל גם יהיו, מעל הכל- בני אדם".

ראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ': " מרגע קבלת ההודעה אנחנו נרגשים ושמחים על קבלת הפרס  וגאים מאד במערכת החינוך שלנו על העשייה החינוכית פורצת הדרך. אנו ורואים בה את אחת הסיבות לצמיחה הדמוגרפית הגדולה ביישובי המועצה שלנו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל הצוות החינוכי הפועל במועצה, במחלקת החינוך, בבתי הספר, בחינוך הבלתי פורמלי, בתוכניות ובמיזמים השונים שמביאים את החינוך במועצה לשיאים חדשים.

יצוין כי המועצה האזורית מטה אשר תקבל פרס של 100 אלף שקלים שיושקעו בפרויקט חינוכי ישובי.

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון בירכה את ראשי מערכת החינוך והוסיפה: "מערכת החינוך במטה אשר מצליחה להכיל בצורה נפלאה תלמידים יהודים ערבים ובדואים ולהעניק לכל אחד מהם את המיטב".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות