fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר: הרשות הראשונה בגליל שעוברת לכלים רב פעמיים

ראש המועצה, משה דוידוביץ אמר לעובדים "ייתכן שבתחילה יהיה קצת לא נוח, או לא קל, אבל יש למהלך חשיבות רבה."

מועצה אזורית מטה אשר מצטרפת לתנועה הולכת וגדלה בעולם ובישראל, לצמצום השימוש בפלסטיק ומעבר לכלים רב פעמיים.

במהלך הדרגתי ומתוכנן שמוביל ראש המועצה, משה דוידוביץ, אושרה במליאת המועצה בחודש נובמבר האחרון, ההחלטה על מעבר לשימוש בכלים רב פעמיים החל מהשנה האזרחית החדשה. מהלך זה יחול בשלב ראשון על בניין המועצה ושלוחותיו (המרכז הקהילתי, מרכז הצעירים וגופי הסמך) ובהמשך יוחלט על ידי צוות מצומצם שהורכב לטובת הנושא על אופן המימוש גם בתחומי החינוך, התיירות וחופי הים תוך עידוד יישובי המועצה להצטרפות למעבר.

במכתב הנחיות שיצא השבוע לעובדים ולעובדות המועצה לקראת תחילת המעבר לכלים רב פעמיים נכתב: "המשימה הזו חשובה ומשמעותית, ואנו מרגישים כי הגיעה השעה להתגייסות של כולנו עבור שמירה על איכות הסביבה והגנה על כדור הארץ לטובת הדורות הבאים של כולנו. אנחנו שמחים לקחת חלק בתנועה הולכת וגדלה של ארגונים, חברות, משרדי ממשלה ומדינות אשר מתגייסות למהלך."

ראש המועצה, משה דוידוביץ אמר לעובדים כי "כחלק מהעשייה וההתקדמות הבלתי פוסקת, אחת מההחלטות החשובות שנתחיל ליישם היא המעבר שלנו לשימוש בכלים רב פעמיים. אין מדובר במהלך הנובע מטעמי חסכון תקציביים, חשוב לי מאד להדגיש בפניכם, ולגייס אתכם למהלך הזה, שדורש מאיתנו קצת יותר, וייתכן שלפחות בתחילה יהיה קצת לא נוח, או לא קל, אבל יש לו חשיבות רבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות