fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד ארבעה מהצפון, אחד מהם נגד לוגיסטיקה בצה"ל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ארבעה הנאשמים בבביצוע עבירות ייצור, סחר, נשיאה והובלה, החזקה של נשק, עבירות סחר בסמים, החזקה וקשר לפשע
נשק מאולתר צילום: משטרת ישראל

כתב אישום נגד ארבעה נאשמים מהצפון, אחר מהם משרת כנגד לוגיסטיקה בצה"ל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ארבעת הנאשמים: אמג'ד אבו גנב (35) ויוסף מועדי (22) מכפר ירכא  ונגד רואד ספדי (30) ונאיף נגים (25) מבית ג'ן בגין ביצוע עבירות ייצור, סחר, נשיאה והובלה, החזקה של נשק, עבירות סמים מסוג סחר, החזקה וקשר לפשע.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד, ד"ר ערן בר, עולה כי מדובר בפרשיה חמורה במסגרתה הופעל סוכן משטרתי שרכש מהנאשם אמג'ד אבו ג'נב מכפר ירכא, במספר רב של הזדמנויות, אמצעי לחימה רבים ומסוכנים (ביניהם חמישה מטעני חבלה המופעלים באמצעות מערכת אלחוטית, 14 לבנות חבלה כל אחת מהן במשקל 1.4 ק"ג, 11 כוסיות ייזום, פתילים רועמים, שני מכלולים לרובה סער 16M, אקדח מסוג FN, תחמושת. יחד עם הנאשם הנוסף, יוסף מועדי, סחרו בסמים מסוכנים מסוג קנבוס וחשיש בכמויות גדולות.

מכתב האישום החמור עולה כי הנאשם רואד ספדי, איש קבע המשרת כנגד לוגיסטיקה בצה"ל, ייצר והכין מטעני החבלה, ויחד עם נאיף נג'ים קשרו קשר לייצור מטעני החבלה על מנת למכור אותם לסוכן.

בהתאם לקשר ייצר ספדי יחד עם נגים, תושבי בית ג'ן, את המטענים והעבירם לאמג'ד שמכר אותם לסוכן.

ביום מעצרם, ה-11.6.19בשעות הבוקר, נערך חיפוש בביתם של הנאשמים שם נתפסו חומרי הפעלה למטענים, תחמושת ואביזרי נשק. בביתו של ספדי ובבית העסק "אסקובר" המופעל על ידו, נמצאו חומרים וחפצים המלמדים על כך שהפעיל מעבדה לייצור מטעני חבלה.

בבקשת המצער נטען כי המעורבות של הנאשמים כמפורט באישומים השונים, מצביעה על מעורבות פלילית ברף הגבוה וכל זאת לשם בצע כסף.

עוד נכתב בבקשת המעצר: "הקשרים הענפים של הנאשמים עם גורמים עברייניים לשם סחר באמל"ח או סמים מצביעה על מסוכנות רבה, ויש בה לאסור כל אפשרות לשחרור המשיבים לחלופה."עוד נכתב כי ביחס לנאשם המרכזי, אמג'ד, מדובר במי שעסק במשך זמן רב בפעילות עבריינית ענפה במסגרתה מכר אמצעי לחימה וסמים בכמויות גדולות.

משטרת ישראל: "מחומר הראיות ניתן ללמוד על קשריו העברייניים של אמג'ד, על גישתו לאמצעי לחימה שונים ומגוונים. אמג'ד לא נרתע מלספק אמצעי לחימה מסוכנים ביותר שיכולים להביא לפגיעה קשה באזרחים ויחד עם ספדי מעורבים באופן ישיר בסחר במטעני חבלה מסוכנים המופעלים באמצעות שלט רחוק, משמשים לא אחת גורמים עבריינים ומביאים לפגיעה קשה באזרחים ואף למותם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות