fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד החשוד ברצח הנער ציצואשוילי ז"ל

כתב אישום הוגש נגד הילל בן מוחמד חלו (26) תושב עכו בגין רצח הנער אבי ציצואשווילי ז"ל מנהריה וניסיון רצח אדם נוסף
אבי ציצואשוילי ז"ל
אבי ציצואשוילי ז"ל

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד הילל בן מוחמד חלו (26), תושב עכו, בגין רצח הנער המנוח אבי ציצואשווילי ז"ל בן ה-17 מנהריה, וכן ניסיון רצח אדם נוסף, נשיאת נשק וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד הילה כץ ומוחמד מולא עולה כי ביום 12/1/20 סמוך לשעה 18:44 הגיע הנאשם לנהריה יחד עם אחרים, ברכב לקסוס גנוב כשהם נשאו עמם כלי נשק, על מנת לירות במוחמד רובעי התגורר בדירה ברחוב ויצמן בעיר .
בעת שחצה המנוח את הרוחב ורובעי היה סמוך אליו, החל הנאשם יחד עם אחרים לרות לעברם מספר יריות משני אקדחים.
אחד הקליעים פגע בגבו של המנוח. פונה לבית החולים בנהריה, שם כעבור מספר שעות, נקבע מותו.

רובעי נפגע ממספר רב של קליעים שפגעו בבטנו, באגן ובגפיים העליונות והתחתונות ופונה לבית החולים בנהריה. הוא שוחרר במצב טוב כשבועיים מאוחר יותר.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בין העדים שנחקרו, בני משפחתו של רובעי, המתגוררים כיום בנהריה, בלב העיר ובעין שרה. אודות סכסוך הרקע, לא פורט בכתב האישום. מספר העדים עומד על 198.

באתר "פוסטה" אף נכתב כי "בין עדויות המשפחה ישנה עדות של ילדה בת שמונה מג'דיידה – מכר, הישוב אליו נמלט לכאורה הנאשם חלו. מדובר בקרובת משפחה של הנאשם, שסיפרה לחוקרי ימ"ר חוף כי בערב הרצח הנאשם חלו הגיע יחף ומדמם לביתם. לדבריה בעדות שנגבתה ממנה, הוא סיפר לה שמשטרה רודפת אחריו, לקח כסף מהבית וביקש ממנה שתצא לשלם לנהג המונית שהביא אותו. כחיזוק לעדות זו יש בידי המשטרה גם את עדות נהג המונית אשר הביא את הנאשם לבית של קרובי משפחת הנאשם, וסיפר אף הוא על הילדה אשר שילמה לו. עוד נודע ל"פוסטה", כי בעקבות חקירת הילדה הקטנה פנו למשטרה ולפרקליטות המידנה פוליטיקאים בכירים מ"הרשימה המשותפת" ומחו על עצם חקירת המשטרה של הילדה הקטנה בתיק פשע חמור, ועל כך שלמעשה הילדה הושמה בסוג של מעצר עובר לגביית העדות שלה בשיתוף חוקרי ילדים מורשים. הנושא הובא לידיעת פרקליט המחוז ופרקליטות המדינה, שנתנו אור ירוק להמשך החקירה שלה. על הרקע הזה נראה, כי במהלך המשפט יהיה עימות משפטי על קבילות העדות שנגבתה מילדה כל כך צעירה".

 

לעדכונים נוספים בחדשות נהריה- לחץ כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות