fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: משמר השכונות יוצא לדרך

סגן ראש העירייה גיורא צ'שקין, קובי אברמוב וערן אזולאי חברו יחד ומהיום תוכלו לראות את מערך המתנדבים שהקימו מסייר ברחובות העיר
קובי אברמוב וערן אזולאי צילום חן תורג'מן

סגן ראש העירייה גיורא צ'שקין, קובי אברמוב וקבוצת מתנדבים הקימו לאחרונה את משמר השכונות, שתפקידו להוסיף ביטחון לתושבי העיר. זאת לאחר אירועי ההטרדות בעיר בשנה האחרונה. אליהם הצטרף גם ערן אזולאי ולאחר תיאום עמדות, יצאו לדרך בשיתוף השיטור העירוני.

מה בעצם אתם רוצים לעשות?

"מהות סיורי המתנדבים היא הפגנת נוכחות היכן שצריך ועיניים נוספות לשיטור העירוני בשטח. הסיור ברובו יהיה רגלי וייתכן גם סיור ממונע, תלוי ביכולות המתנדבים".

כבר התחלתם?

אברמוב: "נכון לעכשיו אנחנו ממשיכים בגיוס מתנדבים, לשם כך הקמנו קבוצת פייסבוק שאליה מוזמן להצטרף כל אחד, ובנוסף, יש קבוצת וואטסאפ למי שמעוניין להתנדב. הקבוצה מונה כ- 70 מתנדבים. בשבוע הקרוב נפרסם תאריך למפגש ראשון".

מי הם המתנדבים?

"הקבוצה מורכבת מגברים, נשים, ואפילו חיילים וחיילות, שמוכנים לוותר על מנוחה בסוף השבוע שלהם לטובת ביטחון העיר".

מתי נוכל לראות אתכם בשטח?

"מאחר ואנחנו בתחילתו של החורף, הסיורים יתקיימו בעיקר בסופי שבוע החל מהשעה 20:00 ועד 24:00, אלא אם נקבל התראות מיוחדות. באמצע השבוע נתמקד באזורים בהם יש לתת תשומת לב: המדרחוב, פארק רבין ועוד. בימי הקיץ אנחנו מתכננים סיורים יומיים ובשעות פעילות מורחבות, בהתאם למספר המתנדבים".

סגן ראש העירייה, גיורא צ'שקין: "מאחר וביטחון תושבי העיר בראש מעייני, חשוב לי לחזק את תחושת הביטחון של אחינו הכרמיאלים. כפי שאני רואה את הדברים, הקמת משמר השכונות הוא צעד משמעותי לביטחונם של תושבינו, בטח ובטח כאשר העשייה תהיה בתמיכתו של השיטור העירוני, שעושה עבודה מקצועית מאוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות