fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: מקום ראשון בהוליווד

סרטו של מתן יניב "מקלט" זכה במקום הראשון בקטגוריית הסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר
מתן יניב בהוליווד ברגע ההכרזה צילום פרטי

סרטו  של מתן יניב "מקלט" זכה במקום הראשון בלוס אנג'לס בקטגוריית הסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר.

הבימאי והתסריטאי הצעיר מתן יניב (22) התמודד אמש עם סרטו הקצר "מקלט" בפסטיבל "לאקי סטרייק" בהוליווד. יניב הוא  בוגר המכללה לקולנוע של בית הספר אורט פסגות בכרמיאל.

עמית יניב,מתן יניב,דידי גל, צילום פרטי

"מקלט" הוא סרט קצר המספר על חייל פצוע, שבעת מלחמה זוחל פצוע אל תוך מקלט. זה סרט מרגש שמדבר על התמודדות עם פחד ממוות ועם רצון עז לחיות. סרט שמדבר אל ליבו של כל אחד שהיה פעם חייל. סרט שמעלה שאלות נוקבות.

את התפקיד הראשי משחק דין מירושניקוב (תאג״ד, פולמון). דידי גת (הכלה הסורית, בילי אליוט: המחזמר) וגאיה ברמן משחקים שני דיירים ששוהים עם מירושניקוב במקלט.

זה אינו הפרס הראשון שהוא קוטף על הסרט, סרטו הגיע לפסטיבל Oniros באיטליה, שם זכה במועמדות לפרס השחקן הראשי ופרס הסרט הטוב ביותר וזכה בפרס הבימאי הצעיר הטוב ביותר. הסרט השתתף גם בפסטיבל ARFF בפריז, שם זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר.

ביום חמישי האחרון המריא עמית להוליווד שם "מקלט" התחרה הסרט על פרס הסרט הקצר הטוב ביותר ופרס הסרט הקצר הבינלאומי הטוב ביותר. הקרנת הסרטים התקיימה ביום שישי בערב וטקס חלוקת הפרסים התקיים בשבת בערב.

אל יניב הצטרפה אמו, עמית, וכן השחקן דידי גת. דין מירושניקוב, השחקן הראשי שהיה מתוכנן תחילה לנסוע אף הוא, נשאר בארץ בשל צילומים לסדרה תאג"ד.

ההכרזה על הזכייה צילום פרטי

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות