fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: יתוגבר מערך השיטור העירוני

זאת בעקבות אירוע שהתרחש ביום חמישי שעבר, בו יצאו ארבע ילדות בנות 12 ממסיבת יום הולדת והוטרדו על ידי בני מיעוטים
שיטור עירוני, צילום דוברות עיריית כרמיאל

בעקבות אירוע שהתרחש ביום חמישי שעבר, בו יצאו ארבע ילדות בנות 12 ממסיבת יום הולדת של חברם לכיתה והוטרדו על ידי בני מיעוטים בשכונת רבין,  פרסמה אורנית רביב, אמא לאחת הבנות, פוסט בו היא גוללה את פרטי האירוע:

"בתי בת ה- 12 הייתה ביום הולדת של חבר מהכיתה שמתגורר בשכונת רבין. בשעה 21.15 בערב יצאה בתי עם עוד 3 חברות מיום ההולדת ובדרכן הביתה עברו באזור השופרסל והתיישבו על ספסל. כעבור מספר דקות הגיע רכב בו היו כמה בני מיעוטים. ולפי עדויות נוספות גם אופנוע. הם עצרו, עשו הלוך ושוב סביב הבנות. והתחילו לדבר איתן. הם הציעו להן סיגריות וביקשו מספר טלפון מאחת הבנות וגם שאלו אם היא רוצה לשבת לאחד מהם על הרגליים. הבנות הבינו כי המצב מסתבך ורצו לכיוון השופרסל. תוך כדי ריצה כשהן מבוהלות ומפוחדות הבת שלי נפלה במדרגות ונחבלה בפניה. שבשופרסל פתחו עבורן את הדלתות והגישו להן סיוע. לירון יגר מהסטודיו לספורט, עצר את האימון במקום ורץ לכיוון בני המיעוטים, אלה נכנסו לרכב ונסעו שלא בכיוון התנועה. כמובן, שהגיעה ניידת ואנו ההורים הוזעקנו במידית לאזור. אני פונה אליכם ההורים. אם לא נעשה מעשה אנחנו אבודים. אני פונה אליך ראש עיריית כרמיאל בדרישה לטפל בנושא לפני שיהיה מאוחר".

קבוצת הבנות הגישה תלונה במשטרה בגין הטרדה. המשטרה עצרה בזכות מצלמות האבטחה מספר חשודים לחקירה, אך הללו שוחררו בהמשך.

ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי פנה למפקד משטרת כרמיאל סנ"צ רמי חורי בבקשה לקיים בדחיפות פגישה בלשכתו על מנת לתגבר את מערך השיטור הקהילתי וכוחות המשטרה בעיר ולקבל החלטות באופן מידי בכל הקשור לנקיטת צעדים בכדי למנוע הישנות מקרים שכאלה.

לדברי קונינסקי, ביטחונם של תושבי העיר ניצב בראש סדר העדיפויות העירוני ולנוכח תלונות של תושבים על כך שהם חשים פגיעה בביטחונם האישי אמר: "בכוונתי לדרוש בפגישה הצפויה עם מפקד המרחב ומפקד התחנה בעיר לנקוט שורה של פעולות משמעותיות לתגבור מערך השיטור בעיר בכדי להגביר את הביטחון האישי של תושבי העיר הן בשעות היום והן בשעות הלילה. תגבור מערך השיטור בעיר מהווה נדבך חשוב במרכיבי הביטחון בעיר בנוסף לצוות מחלקת הביטחון, הכולל את מערך השיטור העירוני קהילתי".

בנוסף, הנחה ראש העירייה את מנהל האגף לביטחון בעירייה משה לוי לתגבר את הסיורים של הפקחים והשיטור הקהילתי ברחבי העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות