fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: האופוזיציה סידרה לכם הנחה בארנונה

מועצת העיר אישרה את החלטת ועדת הכספים: אזרחים ותיקים ומשפחות חד הוריות ייהנו מהשיעור המקסימלי הקבוע בחוק להנחות בארנונה
מועצת העיר, צילום עליזה רוזן הברמן

חבר מועצת העיר גיא מרציאנו מסיעת טב העלה בחודש פברואר השנה בוועדת הכספים את סוגיית ההנחות הניתנות. מרציאנו בדק ומצא כי עיריית כרמיאל גובה את מקסימום שיעור הארנונה המותר על פי אישור משרד הפנים אך מצד שני אינה מיישמת את מקסימום ההנחה האפשרית.

בישיבה הסביר מרציאנו: "לפני כמה חודשים גיליתי עיוות היסטורי במתן ההנחות בארנונה לתושבי כרמיאל. היום אני שמח לבשר שהעיוות תוקן. עירייה שגובה את מקסימום שיעור הארנונה המותר על פי משרד הפנים ראוי שתיתן את מקסימום ההנחה בארנונה לתושבי כרמיאל, שמח שהעיוות תוקן".

מרציאנו קבל על שההחלטה תחול רק החל מינואר 2020 ולא הוחלה רטרואקטיבית לשנת 2019 כפי שדרש.

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "בהמשך לבקשת חברי מועצת העיר וסיכום במועצת עיר לבדיקת הגדלת ההנחות בארנונה בשני סעיפים לאזרחים וותיקים נעשתה, בחודשים החולפים בחינה מקיפה ויסודית לגבי אפשרות הגדלת ההנחות בארנונה ולא רק לאזרחים וותיקים ובעקבותיה קיבלנו החלטה להגדיל הנחות בארנונה בשמונה סעיפים וביניהם: הנחות להורים עצמאיים (חד הוריים), הנחות לאזרחים וותיקים, הנחות שבוייים, הנחות למשפחות אומנה, הנחות לעיוורים, הנחות לעולים חדשים, הנחות לעולים חדשים תלויים בעזרת הזולת, הנחות לבני משפחות צד"ל.

סך כל ההנחות יצטבר לסכום של כשני מיליון שקלים".

גיא מרציאנו צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות