fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: אופנה לתרומה

לכבוד השנה החדשה, נחנכה חנות הבוטיק הביגודית של ויצו בתצוגת אופנה מרהיבה. הדוגמניות: מובילות דעה ומתנדבות מהעיר והסביבה שבאו למען מטרה טובה. טעימה מערב שכולו טוב
המתנדבות הדוגמניות

הבוטיק הכי נחשב בעיר

הביגודית של ויצו כרמיאל הפכה בוטיק של ממש לנשות העיר והאזור, שאף דגמנו בתצוגת אופנה מרשימה לרגל השנה החדשה. לפניכם טעימה מאירוע שכולו תרומה

בפרוס השנה החדשה, נחנכה בויצו כרמיאל חנות הבוטיק הראשונה של "הביגודית". מה שהיה פעם חנות לבגדים יד שנייה הפך בוטיק של ממש, עם בגדי מעצבים וקז'ואל. מה שלא השתנה הם המחירים הנמוכים ומטרת העל: בגד שהוא תרומה.

בפתיחה החגיגית רחשה לה תצוגת אופנה ביוזמתה של יו"ר ויצו כרמיאל מירב (מרו) סרמילי. הדוגמניות: מתנדבות קבועות בסניף ויצו כרמיאל. מלאכת הסטיילינג והאיפור הופקדו בידיה של מרי אליה, שגם צעדה על המסלול. על ההפקה והנחית הערב הייתה אמונה מגי הוניג שגם נראתה בבגדי הבוטיק. באומנותי: הזמרת גילה שרון הרי, הנעימה בקולה מתוך תכניתה "גילה שרון שרה דיוות", דנה לנדאו הפליאה בריקוד פלמנקו ורחלה וייס בסטנד אפ. הבה נכיר הדוגמניות החינניות.

גליה רייז – גמלאית (64), אם לשלושה וסבתא לשישה נכדים. מתנדבת בויצו ושותפה למהפכת הביגודית. עבורה הביגודית היא מקום חם, מקבל ומחבק. נשים למען נשים. מה יכול להיות יותר טוב מזה?
דרך חיים: "אופטימיות זהירה".
חמי רגב – גמלאית מג״ב והמרכז הקהילתי משגב, מהיישוב עצמון במשגב (68), נשואה, אם לשלושה וסבתא לשבעה נכדים. מתנדבת בשני ארגונים, מנגנת באנסמבל חליליות, שרה בחבורת הזמר קולות משגב ומשחקת פטאנק.
דרך חיים: "נתינה היא הנאה שמוסיפה ״ממתק״ לנשמה".
אורנת מור – גמלאית, אם לשניים וסבתא לשתיים. עסקה במשך 40 שנים באופנה. לפני שנתיים עשתה שינוי בחייה כאשר העתיקה מגוריה ממרכז הארץ לכרמיאל. מאז הגעתה, היא מתנדבת בביגודית של ויצו, ומדווחת כי זה כיף אמיתי ואת בגדיה קונה רק שם.
דרך חיים: "שמחה, שלום ואהבה הדדית בין אדם לאדם. זה אפשרי".
מרי אליה – מאפרת מקצועית, בוגרת בית הספר של יוסי ביטון בכרמיאל. נשואה (49) ואם לשלושה ילדים. ניהלה במשך שנים רבות את אולם המכירות של קרמיקה כרמיאל ולפני מספר שנים, בעקבות מחלה, החליטה על השינוי המקצועי. היא מתנדבת בויצו באירועים שונים בהתאם לצורך ולפי המצב הבריאותי.
דרך חיים: "עשה טוב תקבל טוב".
מגי הוניג – אם לארבעה וסבתא לארבעה, בעלת חנות לאפנת נשים במדרחוב בכרמיאל מזה עשור. לפני כן ניהלה בית מרקחת יחד עם בן זוגה. גרה בעיר 35 שנים ומתנדבת שלוש שנים בויצו בארגון תצוגות אופנה והביגודית.
דרך חיים: "כל אחד בתחומו, אם יש לו אפשרות שיתרום ויושיט עזרה בקהילה. זה נותן המון סיפוק לנפש".
סיגלית סויסה היבש – מטפלת מובילה לגיל הרך ביישוב רקפת, חברת הנהלה בויצו ומתנדבת בקהילה.
דרך חיים: "המשפט שתמיד הוביל אותי ומממשיך להוביל וזה קיבלתי מאמא שלי שבכל רע יש תמיד טוב, רק צריך להסתכל טוב טוב ולמצוא אותו".
רבקה שמואל פיירסטון – מוזיקאית וזמרת (55) מהיישוב רקפת במשגב, בעלת הרכב המוזיקה בֶּקיז בּנד, מופיעה ומנגנת באירועים, פסטיבלים, חוגי בית, מפגשי חברה ועוד. השנה השתתף ההרכב שלה בפסטיבל המחול כרמיאל. אמא לשניים. מתנדבת במשך שנים במסגרות שונות בכרמיאל ובמשגב, בפעילויות קהילתיות וחברתיות, וכן,  הקימה ומנהלת קבוצה חברתית של פו"פ במשגב, כרמיאל ואיזור הצפון.
דרך חיים: "מאמינה בטוב שבי, להביא שמחה ואור בסביבה בה אני חיה ופועלת ולעורר באחרים תחושה דומה".
רחלה וייס – סטנדאפיסטית ומרצה על סיפור חייה (56) אם לשניים: "כשמרו סרמילי, יו"ר ויצו כרמיאל, חיפשה מועמדות לדגמן בגדים לבוטיק הביגודית, רק חיכיתי לתאריך שיתאים לי לחזור קצת הביתה לצפון. שנים הבאתי לביגודית בגדים נקיים ויפים, כי  למה לשמור בארון, אם אחרים יכולים ליהנות? יש בעולם צרכנות מוגזמת שצריך לצמצם".
דרך חיים: "זו לא קלישאה – לעולם לא מאוחר להגשים חלומות!".
גילה שרון הרי – זמרת ובעלת המופע "גילה שרון שרה דיוות" מהיישוב חנתון. מחנכת כיתת ילדים על הרצף האוטיסטי באורט ביאליק, מורה למוזיקה ולחינוך מיוחד. נשואה ואם לשניים. נמצאת בתהליך של הקמת הרכב קולי שייקרא: "קולות ויצו" – לנשים שתמיד רצו לשיר ולא היה להן אומץ.
דרך חיים: "ואהבת לרעך כמוך".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות