fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הקיבוץ הוא אדום

קווין פוייר ממטה אשר/עכו מנחית עוד כדור על הראש של הקבוצה היריבה צילום: אמיר ירחי

ליגת העל: הפועל גליל מטה אשר/עכו

הפועל גליל מטה אשר/עכו המשיכה את רצף הניצחונות המרשימים שלה, כשבמחזור האחרון גברה בחוץ בדרבי הקיבוצים על הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, 0:3 (22:25, 13:25, 23:25).

המארחים התייצבו לאתגר שנקרא הפועל גליל מטה אשר/עכו עם רצף מחמיא של שישה ניצחונות רצופים. אלא שמטה אשר/עכו הייתה מעט גדולה, ולמרות שהיא הובילה במערכה הראשונה, 17:19, הצליחו האדומים להשלים מהפך בדרך לניצחון, 22:25. המערכה השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של האדומים שגמרו עניין ב-13:25 מוחץ. המערכה השלישית הייתה שקולה וצמודה, אך שוב הייתה זו ידה של מטה אשר/עכו על העליונה, שחגגה ניצחון מספר 12 העונה.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סבה דבש – 11 נק', קווין פוייר – 10 נק', סלבה בצ'קלה – 8 נק', טיילור האנט ועידו דוד – 6 נק' כ"א, אלכס אוסוקין – 5 נק', מרין לסקוב – 3 נק'.

המאמן נועם כץ: "רוב המשחק ידענו לשמור על יציבות וביצענו כמעט את כל מה שתכננו. יש לנו עוד עבודה על מנת להפוך לקבוצה טובה יותר ואנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להשתפר. כל הכבוד להפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, שנותנת עונה מצוינת".

בתום 12 משחקים, שומרת הפועל גליל מטה אשר/עכו על מעמדה בפסגה עם מאזן מושלם של ניצחונות ובפער של שבע נקודות מהשנייה בטבלה, הפועל כפר סבא.

במחזור הקרוב תארח מטה אשר/עכו את כפר סבא למפגש צמרת מסקרן (יום חמישי, 6.2, שעה 20:30, היכל הספורט נעמן). המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

לאומית: אליצור כרמיאל

אליצור כרמיאל, שסיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השלישי במחוז צפון עם 16 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות ו-2 הפסדים, תפתח בשבוע הבא את משחקיה במסגרת הבית העליון, שם תתמודד יחד עם 9 קבוצות על כרטיס העלייה היחיד לליגת העל.

נזכיר רק, שהבית העליון מונה 10 קבוצות שיתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעפיל לליגת העל.

אליצור כרמיאל בהדרכת המאמן אלכס קפלן, תארח במחזור הפתיחה את אליצור הוד השרון (יום חמישי, 6.2, שעה 19:30, אולם בית הספר פסגות).

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות