fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו רואה 6:6

הדאבליסטית רשמה ניצחון שישי רצוף מפתיחת העונה כשגברה על האחרונה בטבלה, 0:3 חלק ב-47 דקות * לאומית וארצית: ניצחונות גם לאליצור כרמיאל
יש עתיד. דניאל גלילי הצעיר מהפועל מטה אשר/עכו מנחית על הראש של שחקני ק. ק. ת"א צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו נותרה הקבוצה המושלמת היחידה בליגת העל אחרי שהשיגה ניצחון שישי רצוף מפתיחת העונה. הקורבן הספורטיבי הפעם הייתה האחרונה בטבלה, ק. ק. ת"א, שהספיקה לחוות את היכל הספורט נעמן 47 דקות בלבד, לפני שעלתה על האוטובוס בחזרה לת"א.

הניצחון הקליל הסתיים בשלוש מערכות מוחצות: 10:25, 8:25, 11:25), כשהמאמן נועם כץ, משלב במשחק כמעט את כל שחקני הסגל.

אחד מהם הוא גיא משעלי, שאמר בסיום: "זו הרגשה טובה לשחק וממש כיף לשחק לצד שחקנים איכותיים כמו שיש לנו. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לנו, הצעירים, לשחק, ופשוט נהנינו מכל רגע".

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סבה דבש – 16 נק', עידו דוד – 8 נק', אלכס אוסוקין וסלבה בצ'קלה – 7 נק' כ"א, גיא משעלי ודניאל גלילי – 6 נק' כ"א.

במשחק קודם, שנערך ביום חמישי שעבר, רשמה הפועל גליל מטה אשר/עכו ניצחון חוץ גדול על הפועל כפר סבא, אחת הקבוצות הטובות והאיכותיות בליגת העל. מטה אשר/עכו פתחה את המפגש עם הפסד במערכה הראשונה, 25:22, אך בהמשך, התעלתה ולמרות מאבק שקול וצמוד הצליחה לנצח בשלוש המערכות הבאות: 23:25, 25:27, 20:25 ולהשלים מהפך בדרך להכרעה, 1:3.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: פוייר – 21 נק', בצ'קלה – 14 נק', דוד – 12 נק', דבש – 11 נק', אוסוקין – 9 נק', לסקוב – 5 נק', גלילי – 1 נק'.

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "המשחק התעלה לרמה גבוהה, ולטעמי, הכי טוב שהיה העונה. כפר סבא שיחקה טוב מאוד, אבל אנחנו שיחקנו עוד יותר טוב. היה צמוד מאוד עם מהפכים וזה שעמדנו במצבי לחץ עזר לנו בסופו של דבר לנצח. למרות הניצחון ופתיחת העונה הטובה, אנחנו עוד לא מספיק מחוברים ועדיין עושים טעויות שגורמות לך לתפוס את הראש. למרות הניסיון הרב, יש לנו רגעים שאנחנו מתקשים לשמור על ריכוז. אנחנו עובדים קשה באימונים על מנת לשחק בצורה טובה יותר".

במחזור הקרוב (יום שלישי, 10.12), מצפה למטה אשר/עכו אתגר נוסף, כשהיא תתארח אצל השנייה בטבלה, מכבי הוד השרון.

אליצור כרמיאל (לאומית)

אליצור כרמיאל התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה, והשיגה במחזור האחרון ניצחון שני ברציפות, כשגברה בביתה על הפועל כפר סבא, 0:3 (20:25, 15:25, 18:25). סאמי חוראני, אוהד טל ומקסים גונצ'רוב, הצטיינו בשורות כרמיאל.

המאמן אלכס קפלן: "המערכה הראשונה הייתה שקולה ודי צמודה. בהמשך, שיפרנו את משחק ההגנה ואת החסימות מול הרשת, וזה הפך את שתי המערכות הבאות לקלות יותר עבורנו, מה שאפשר לנו גם לשתף את השחקנים הצעירים כדי שיצברו ניסיון וביטחון להמשך. אני שמח על הניצחון כשהמטרה היא לתפוס את אחד מחמשת המקומות הראשונים שמזכה בעלייה לפלייאוף העליון".

בשבוע הבא תיהנה כרמיאל מפגרה קצרה ומשחקה הבא יהיה ב-19 בדצמבר, כשהיא תארח במסגרת משחקי המחזור החמישי את מכבי חיפה.

אליצור כרמיאל (ארצית)

קבוצת הבת, אליצור כרמיאל בהדרכת המאמן סשה נמירובסקי, רשמה במחזור האחרון ניצחון בית על בני מג'ד אל כרום, 0:3. שתי המערכות הראשונות היו שקולות והסתיימו בניצחונות של כרמיאל: 21:25, 20:25. במערכה השלישית כרמיאל הייתה עדיפה בהרבה על יריבתה והיא טיילה להכרעה עם ניצחון מוחץ, 13:25.

הניצחון העלה את כרמיאל למקום השלישי בטבלה עם 6 נקודות ומאזן של 2 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הבא (15.12) תצא אליצור כרמיאל למפגש חוץ נגד הפועל עראבה.

דור העתיד

נוער (ליגת על)

הפועל מטה אשר/עכו רשמה הפסד ראשון העונה כשנכנעה במשחק חוץ למוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, 3:0 (25:20, 25:20, 25:15).

בתום 4 מחזורים מדורגת מטה אשר/עכו במקום השלישי בטבלה עם 9 נקודות ובפיגור 3 נקודות מהמקום הראשון.

נוער (לאומית)

אליצור כרמיאל השיגה ניצחון שלישי רצוף ונותרה במקום הראשון בטבלה עם מאזן ניצחונות מושלם. במחזור האחרון הביסה כרמיאל את האחרונה בטבלה, הפועל סכנין, 0:3 (10:25, 8:25, 10:25).

בשבוע הבא תארח אליצור כרמיאל את מכבי נווה שאנן חיפה (יום רביעי, 11.12, שעה 19:00, אולם בית הספר פסגות). תושבי כרמיאל מוזמנים לבוא ולעודד את הדור הצעיר של העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות