fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה בניצחון

הדאבליסטית פתחה את העונה בניצחון חוץ על מכבי ת"א, 1:3, אחרי שכבר פיגרה במערכה הראשונה. המאמן נועץ כץ: "עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו"
הצטיין בשורות האדומים. עידו דוד מנחית על הראש של שחקני מכבי ת"א צילום: דורית ריטבו

הפועל גליל מטה אשר/עכו פתחה את העונה בניצחון חוץ על מכבי ת"א, שבמהלך הקיץ התחזקה בצורה משמעותית ואף הצהירה על שאיפתה להתמודד על תואר האליפות.

במטה אשר/עכו לא התרגשו מההצהרות המאתגרות של הקבוצה היריבה ולמרות פתיחת משחק לא טובה עם הפסד במערכה הראשונה, 25:22, הצליחו לחולל מהפך בדרך לניצחון. המערכה השנייה הייתה די שקולה, אבל סיומת טובה של האדומים הובילו לניצחון, 21:25 ולשוויון במערכות, 1:1. מטה אשר/עכו המשיכה במומנטום החיובי ופתחה חזק את המערכה השלישית כשהובילה, 5:12. היתרון נשמר עד לסיום המערכה שהסתיימה בניצחון אדום, 18:25. גם במערכה הרביעית המשיכה מטה אשר/עכו להפגין דומיננטיות על הפרקט וסללה את דרכה להכרעה עם ניצחון שלישי רצוף במערכות, 20:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: קווין פוייר – 17 נק', עידו דוד – 16 נק', סבה דבש – 15 נק', אלכס אוסוקין וסלבה בצ'קלה – 12 נק' כ"א, מרין לסקוב – 2 נק'.

המאמן נועם כץ: "בהתחלה לא היינו מספיק אגרסיביים ומכבי ת"א פתחה חזק ושיחקה מצוין במערכה הראשונה. בהמשך חזרנו לעצמנו, עשינו מעט מאוד טעויות ובסופו של דבר עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו. למרות הניצחון החשוב יש לנו עוד מה לשפר". כץ גם התייחס לשילובו של עידו דוד הצעיר כשאמר: "עידו שחקן צעיר וכישרוני, אחד הטובים שיש לנו וצריך לשמור עליו. למרות שיש לו במהלך המשחק עליות וירידות, אני מאוד מרוצה מהמאמץ שהוא משקיע ומכך שהוא כל פעם מצליח לחזור ולהרים את עצמו מחדש. היכולת המנטלית הזאת חשובה ותעזור לו בהמשך".

במחזור הקרוב תארח הפועל גליל מטה אשר/עכו את מ. ס. עילבון (יום שלישי, 29.10, שעה 19:30, היכל הספורט נעמן).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות