fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מאמן חדש להפועל עכו

הקבוצה מהליגה הארצית מינתה את המאמן עודד הנדלר, שהיה בעונה האחרונה עוזר מאמן בקריית אתא מהליגה הלאומית, במקומו של המאמן שי מינסטר
מינוי מעודד. מאמנה החדש של הפועל עכו, עודד הנדלר

הפועל עכו (ארצית)

אחרי עונה סדירה חלומית ופלייאוף מאכזב וכושל, הפועל עכו פתחה השבוע באופן רשמי את הכנותיה לעונה הקרובה כשהחתימה את המאמן עודד הנדלר.

הנדלר, שימש בעונה שעברה כעוזרו של שרון אברהמי בעירוני קריית אתא בליגה הלאומית, הצעיד לפני שלוש שנים את הפועל עמק יזרעאל לגמר הפלייאוף של הליגה הארצית. הנדלר מחליף בתפקיד את המאמן שי מינסטר.

מי שצפוי להמשיך הוא השחקן המצטיין של העונה טל פרסלני, שחתום לעוד שנתיים. בעכו מעוניינים להשאיר גם את הסנטר הוותיק עידו קוז'יקרו, אך הוא מחזיק בהצעות מקבוצות נוספות וטרם החליט לגבי עתידו. גם הרכז אילן נניקשווילי, שנתן עונה טובה, צפוי לקבל הצעה להמשיך עונה נוספת.

המאמן עודד הנדלר: "הפועל עכו בנתה לעצמה בשנים האחרונות שם טוב, ומועדון ששואף להצלחה ולעלות ליגה. אני שמח להתגייס לאתגר הגדול ומקווה לעשות את זה. עם צוות ניהולי תומך ודואג כמו שיש בהפועל עכו ועם סגל שחקנים איכותי ומנוסה, אני חושב שאנחנו יכולים וצריכים לעמוד במשימה".

תקציב הקבוצה בעונה הבאה צפוי לעמוד על 850 אלף שקלים. במידה והקבוצה תהיה שוב בצמרת הגבוהה, לא מן הנמנע שהתקציב יגדל אף יותר כדי לחזק את הקבוצה במהלך העונה לקראת שלב הפלייאוף.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות