fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: השמפניות כבר מוכנות, מכבי נדב כרמיאל מתכוננת למשחק העלייה

ביום רביעי הקרוב (27.3) תארח מכבי נדב כרמיאל את הישגי כרמיאל לדרבי עירוני, בסיומו היא צפויה להבטיח את עלייתה ההיסטורית לליגה א'. המאמן אליפז באלוה: "כל העונה התכוננו לרגע הזה"
מכבי נדב כרמיאל
שחקני מכבי נדב כרמיאל חוגגים עוד ניצחון צילום אלכס הובר

 

הפועל נח'ף – מכבי נדב כרמיאל, 71:57

מכבי נדב כרמיאל עשתה במחזור האחרון עוד צעד בדרכה לעבר זכייה בכרטיס העלייה היחיד לליגה א', אחרי שגברה במשחק חוץ על הפועל נח'ף, 57:71. כעת, זקוקה מכבי נדב כרמיאל לעוד ניצחון אחד בלבד, כדי להבטיח לעצמה באופן סופי עלייה היסטורית לליגה א'.

מכבי נדב כרמיאל התקשתה מאוד בפתיחה ובתום רבע ראשון שקול היא סיימה אותו ביתרון קל, 18:19. ברבע השני הגבירה מכבי נדב כרמיאל את הלחץ על המארחים ועד סיום המחצית הראשונה גדל הפער ל-29:36. מכבי נדב כרמיאל עלתה למחצית השנייה כשהיא נחושה וחדורת מוטיבציה ובזכות משחק התקפי מדויק היא הצמיחה את יתרונה וסיימה את הרבע השלישי ביתרון, 39:55. היתרון המשמעותי שבר את רוחם של שחקני נח'ף, וברבע הרביעי טיילה מכבי נדב כרמיאל לעבר ניצחון נוסף.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: יוסף גדבאן – 18 נק', אורן בימי – 11 נק', מיתר עזרא – 10 נק', שחר דודק – 8 נק', ג'וני נהרא – 6 נק', מוטי דמרי ואורי קויפמן – 4 נק' כ"א, מארק קליינר, יורם מימון ואסף דמרי – 3 נק' כ"א.

המאמן אליפז באלוה: "התכוננו למשחק הזה במלוא הרצינות, כיאה לקבוצה שנמצאת במקום הראשון ויודעת שמכבי נדב כרמיאל מהווה אתגר לכל קבוצה בליגה. על אף חסרונם של מספר שחקנים, ידענו להתגבר על כך, לשמור על יציבות ולהמשיך באותה יכולת טובה שלנו. אני מקווה שבשבוע הבא, בדרבי נגד הישגי כרמיאל, נוכל כבר לפתוח את השמפניות ולחגוג את העלייה. כל העונה התכוננו לרגע הזה ולא נחמיץ אותו. תושבי כרמיאל מוזמנים ליהנות מכדורסל מקומי איכותי ולחגוג יחד אתנו".

במחזור הקרוב תוכל מכבי נדב כרמיאל לחגוג באופן רשמי את העפלתה לליגה א', אם תנצח את היריבה העירונית, הישגי כרמיאל. המשחק יערך ביום רביעי (27.3) בשעה 20:00, באולם בית הספר הורביץ.

עצמה כרמיאל – הפועל עראבה, 46:49

עצמה כרמיאל התאוששה מהר מההפסד במחזור הקודם ועלתה שוב על מסלול הניצחונות אחרי שגברה במחזור האחרון בביתה על הפועל עראבה, 46:49.

עצמה כרמיאל התייצבה למשחק בסגל חסר מאוד וסיימה את הרבע הראשון בפיגור, 12:9. ברבע השני השתפר משחקה של עצמה כרמיאל ועד לסיום המחצית הראשונה היא הצליחה להשלים מהפך בדרך ליתרון, 23:25. המחצית השנייה התאפיינה במשחק אגרסיבי, שקול וצמוד. היתרון הקל של עצמה כרמיאל נשמר עד לסיום והקבוצה הוסיפה עוד ניצחון למאזנה, שביסס אותה במקום השני בטבלה.

לעצמה כרמיאל הרבו לקלוע: רוברט ולרשטיין – 12 נק', שניר אליהו – 10 נק', עדי מלול – 8 נק', בן שוורץ – 7 נק'.

הפועל משגב – הישגי כרמיאל, 55:77

הישגי כרמיאל, שכבר מזמן סיימה את העונה, הפסידה במחזור האחרון בדרבי האזורי להפועל משגב.

הפתיחה היתה דווקא מעודדת, כשהישגי כרמיאל הובילה ביתרון, 4:12 (דקה 5), אך משגב חזרה לעצמה ועד סיום הרבע הראשון השלימה מהפך בדרך ליתרון, 18:24. ברבע השני חזרה הישגי כרמיאל ליכולת הטובה מפתיחת המשחק, והמחצית הראשונה ביתרון קל של המארחים, 23:27. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה כשמשגב מתקשה לשבור את הישגי כרמיאל ולפתוח פער בלתי מחיק. למרות זאת, היא הצליחה לסיים גם את הרבע השלישי עם יתרון, 46:53. הרבע האחרון היה בשליטה מוחלטת של משגב, שעד לסיום רק הגדילה את הפער מהיריבה מכרמיאל.

להישגי כרמיאל קלעו: ליאור אמוסין – 15 נק', ניר סנדלר ואלי קולטונוף – 9 נק' כ"א, דניאל סנוגורודסקי – 6 נק', נתן בקמייב ונועם ונטורה – 5 נק' כ"א, סרגיי קולצ'וב – 4 נק', רותם ינאי – 2 נק'..

צמרת טבלת ליגה ב' (מחזור 17)

  1. מכבי נדב כרמיאל – 31 נק'
  2. עצמה כרמיאל – 27 נק'
  3. הפועל ראש פינה – 26 נק'
  4. הפועל סכנין – 23 נק'
  5. הפועל משגב – 23 נק'
  6. הישגי כרמיאל – 20 נק'

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות